Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a atribuit, prin licitaţie, proiectul de revizuire a Studiului de Fezabilitate pentru modernizarea drumului de legătură, DJ 711A, între Autostrada A1 Bucureşti – Piteşti si DN 7 Bucureşti – Găeşti – Piteşti.
Firma declarată câştigătoare este Irimat Cons SRL din Ploieşti.
„Proiectul are ca scop realizarea „Drumului de legătură între A1 şi DN 7 (DJ 711A)”, drum cu patru benzi de circulaţie, în vederea asigurării infrastructurii de bază necesară cererii de transport în creştere, asigurând un grad ridicat de siguranţă a traficului rutier”, se arată în anunţul de atribuire publicat pe platforma de achiziţii publice SICAP.
Valoarea totală a contractului, cu o durată de 22 de luni, este de 923.973 lei fără TVA. În plus, CNAIR „optează pentru achiziţionarea ulterioară de noi servicii similare de la ofertantul a cărui ofertă va fi declarată câştigătoare în cadrul prezentei proceduri de achiziţie publică în cuantum de 327.130,48 lei fără TVA.
Proiectul va fi finanţat din fonduri europene nerambursabile aferente cadrului financiar 2014-2020, „Infrastructura integrată pentru zona orbitală a municipiului Bucureşti”.
Criterii de atribuire
- Pondere: 40% – Preţul,
- Pondere 9% – Experienţa deţinută în poziţia de coordonator proiect şi/sau director proiect şi/sau manager proiect ş/sau adjunct director proiect şi/sau adjunct manager proiect în cadrul unor contracte de elaborare şi/sau revizuire şi/sau actualizare de studii de fezabilitate şi/sau proiecte tehnice pentru construcţie nouă şi/sau reabilitare şi/sau modernizare şi/sau lărgire de drumuri naţionale şi/sau drumuri expres şi/sau autostrăzi şi/sau drumuri judeţene,
- Pondere 5% – Experienţa deţinută în poziţia de inginer proiectant de drumuri în cadrul unor contracte de elaborare şi/sau revizuire şi/sau actualizare de studii de fezabilitate şi/sau proiecte tehnice pentru construcţie nouă şi/sau reabilitare şi/sau modernizare şi/sau lărgire de drumuri naţionale şi/sau drumuri expres şi/sau autostrăzi şi/sau drumuri judeţene,
- Pondere: 5% – Experienta detinuta in pozitia de inginer proiectant de poduri si/sau inginer proiectant structuri si/sau inginer proiectant lucrari de arta in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire si/sau actualizare de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau reabilitare si/sau modernizare si/sau largire de drumuri nationale si/sau drumuri expres si/sau autostrazi si/sau drumuri judetene ce au inclus cel putin un pod si/sau pasaj si/sau viaduct,
- Pondere: 7% – Experienta detinuta in elaborarea de studii geotehnice aferente studiilor de fezabilitate si/sau proiectelor tehnice pentru constructie noua si/sau reabilitare si/sau modernizare si/sau largire de drumuri nationale si/sau drumuri expres si/sau autostrazi si/sau drumuri judetene,
- Pondere: 4% – Experienta detinuta in realizarea de studii de evaluare adecvata (SEA) si de rapoarte privind impactul asupra mediului (RIM) pentru elaborare si/sau revizuire si/sau actualizare de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau reabilitare si/sau modernizare si/sau largire de drumuri nationale si/sau drumuri expres si/sau autostrazi si/sau drumuri judetene,
- Pondere: 15% – Abordarea propusa privind implementarea contractului prin prisma metodologiei de prestare a serviciilor.
Idei de călătorii
Pentru iubitorii de călătorii în jurul Bucureştiului, DJ 711A traversează localitatea Potlogi (jud Dâmboviţa), unde se află un obiectiv turistic deosebit de interesant şi foarte bine întreţinut, Ansamblul Brâncovenesc.
Aici, în 1698, Constantin Brâncoveanu a ridicat, din temelii, o curte domnească, în centrul căreia se afla palatul. Curtea de la Potlogi, pe care domnul o ridică la statutul de curte domnească dinastică, a fost zidită pentru Constantin, fiul cel mare şi prezumtivul moştenitor al tronului ţării.
CITEŞTE ŞI:
Avertizare de călătorie. Timpi de aşteptare măriţi la frontiera cu Bulgaria
Deloitte despre vinieta Oxigen. Ce ar trebuit taxat – norma de poluare sau consumul?
Un nou pod peste râul Dâmboviţa. Unde va fi construit
Comentați?