Centură de siguranță încălzită pentru șoferii vehiculelor electrice

Compania de tehnologie ZF Group a dezvoltat o opțiune de centură de siguranță încălzită pentru vehicule electrice. Această tehnologie permite șoferilor să reducă energia folosită pentru încălzirea vehiculului, mai ales în combinație cu altele încălzitoare de contact, cum ar fi cea a scaunelor.
Centură de siguranță încălzită

Pe vreme rece, sistemul poate crește raza de acțiune cu până la 15% prin reducerea energiei necesare pentru încălzirea interiorului vehiculului. ZF Heat Belt se bazează pe o centură specială ce integrează conductoarele de căldură care măresc grosimea curelei. Acest lucru oferă pasagerilor același confort precum centura obișnuită de siguranță. Centura de siguranță încălzită este concepută să ofere pasagerilor o senzație uniformă de căldură, aproape de corp.

Cu această funcție de încălzire integrată, noua centură de la ZF poate oferi căldură aproape de corp imediat după ce șoferul începe să conducă, de obicei, între 36 și 40 de grade Celsius. În combinație cu scaunele încălzite, centura de siguranță încălzită are potențialul să ofere ocupantului vehiculului un confort rapid. În vehiculele electrice, sistemul de control al climei este alimentat de curentul bateriei, deoarece nu există căldură reziduală utilizabilă ca în cazul motorului cu combustibil. Reducerea cantității de curent folosite pentru încălzirea interiorului vehiculului poate permite un câștig de autonomie de până la 15 procente, cu ajutorul încălzitoarelor de contact și prin reducerea utilizării sistemelor convenționale de climatizare.

 

 

Citiți articolul integral pe www.autoexpertindustry.ro

 

 

TE-AR MAI PUTEA INTERESA ȘI:

În 2022, programele Rabla au scos de pe șosele 100.000 de mașini mai vechi de 8 ani

E-Tourneo Custom. Vârful de lance

 

 

 

Adaugati comentariu