Afacerile WebEye România au înregistrat, în 2018, o creştere cu 24%

WebEye România a avut în 2018 afaceri de 4,677 milioane de euro, în creştere cu 24% faţă de anul anterior, avans susţinut în principal de creşterea portofoliului de clienţi, dar şi de diversificarea soluţiilor telematice pentru transportatori şi de flexibilitatea companiei de a se adapta cerinţelor clienţilor.
Levente Gall

WebEye România este parte a grupului WebEye, furnizor de soluţii telematice cu sediul la Budapesta. Grupul a avut în 2018 afaceri totale de 18,355 milioane de euro.

„Ne bucură rezultatele din 2018, mai ales cele la nivel local, care confirmă ceea ce a devenit deja tradiţie, şi anume că România este cea mai performantă piaţă din grup, după Ungaria. În 2018 am evoluat mult prin clienţii noi câştigaţi, unii dintre ei cu afaceri foarte mari, cum este FAN Courier, care are un parc impresionant de maşini. A fost o provocare să construim oferta potrivită unei flote mixte. Și clusterul (Ungaria, România, Slovacia) pe care îl conduc a avut afaceri în creştere, de peste 10 milioane de euro. Avem o bază solidă, pe care ne străduim să o dezvoltăm în continuare”, a spus Levente Gall, director general WebEye pentru Europa Centrală şi de Est (foto).

În România, WebEye avea în decembrie anul trecut 14.923 de soluţii active, faţă de 9863 de soluţii active în decembrie 2017.

Având în vedere planurile companiei de a se lista la bursă şi de a-şi mări portofoliul de clienţi, dezvoltarea echipei şi instruirea angajaţilor a rămas una dintre priorităţile companiei. În 2018, numărul angajaţilor aproape s-a dublat atât în România, cât şi la nivelul clusterului.

În ceea ce priveşte soluţiile telematice, clienţii continuă să le caute pe cele complexe, care oferă control aproape total şi un management eficient al companiei. Acest lucru înseamnă echipament WebEye conectat la CANbus-ul maşinii, sonde litrometrice, iar în funcţie de tipul de transport, conectarea unor senzori auxiliari, cum ar fi cei de temperatură.

O astfel de echipare oferă control asupra combustibilului, a camionului, a curselor, o bună comunicare cu şoferii şi nu în ultimul rând îi ajută pe transportatori să respecte legislaţia şi să evite amenzile. Rapoartele automatizate oferite de WebEye sunt un real ajutor pentru companii.

Strategia WebEye în 2019 pune accent pe consolidarea afacerii şi creşterea calităţii serviciilor, în contextul în care transportatorii devin tot mai atenţi la aspecte precum managementul combustibilului şi al întreţinerii vehiculelor.

WebEye Telematics Group se ocupă cu dezvoltarea soluţiilor de telematică – şi WebEye International, divizia comercială care include filialele companiei din 14 ţări europene. În 2017, grupul a înregistrat o cifră de afaceri consolidată de peste 14 milioane de euro. Serviciile bazate pe tehnologia GPS/GPRS – “Soluţiile WebEye” sunt un instrument indispensabil companiilor de transport, expediţie şi logistică pentru eficientizarea activităţii şi reducerea costurilor

 

CITEŞTE ŞI:

Casco de la Uniqa pentru Serviciul de ambulanţe Bucureşti-Ilfov

Automobilul, principalul mijloc de transport pentru vacanţă

 

 

Adaugati comentariu