Advertisement

AD Total
Home Administrare flote Service ATT TURBO BALLANCING SYSTEMS by AD Total. Recondiționarea turbocompresorului

ATT TURBO BALLANCING SYSTEMS by AD Total. Recondiționarea turbocompresorului

Departamentul specializat în recondiționarea de turbocompresoare pentru autovehicule și utilitare ATT TURBO BALLANCING SYSTEMS by AD Auto Total are toate răspunsurile pregătite.

Activi pe piața din România încă din 2015, ATT TURBO BALLANCING SYSTEMS a ajuns la onorabilă sumă de 12.700 turbocompresoare recondiționate anual, conform specificațiilor producătorului. Acestea sunt supuse în fiecare etapă a procesului de recondiționare la o serie de controale de calitate riguroase pentru a avea garanția că fiecare unitate va îndeplini standardele impuse.

Diferențe între reparare și recondiționare

Reparație – O reparație nu e nimic mai mult decât atât, o reparație. Turbocompresorul a clacat, înseamnă că o componentă internă este ruptă sau uzată. Reparatorul constată componenta deteriorată și o schimbă. Este cea mai ieftină soluție: unitatea e din nou funcțională și toată lumea e fericită. Cât timp te ține reparația este o întrebare la care e imposibil de dat un răspuns exact. Pur și simplu până când o altă piesă pică.

Recondiționare – La recondiționare, turbocompresorul este complet dezasamblat de fiecare componentă. Fiecare piesă, incluzând carcasa compresorului, carcasa turbinei, roata compresorului, axul și palele turbo, lagărul radial și axial, scutul termic și placa de etanșare sunt inspectate pentru a se constata semnele de uzură și deteriorare și apoi verificate cu atenție pentru a fi conforme. Piesele uzate sunt casate și înlocuite cu piese noi de schimb, originale, astfel încât produsul rezultat să aibă o calitate de top și o funcționare optimă în sistemul de supraalimentare al motorului.

În TOATE situațiile, segmentii, axul și roata compresor sunt înlocuite.

Un turbocompresor recondiționat nu trebuie NICIODATĂ reconstruit cu aceste componente uzate. După înlocuire începe procesul de montaj, inclusiv echilibrarea ansamblului corp central turbo și calibrarea actuatorului, rezultând un turbocompresor recondiționat în conformitate cu standardul OEM ce va promite performanță optimă.

Spre deosebire de procesul de reparație al turbocompresorului, recondiționarea lui garantează un produs fiabil, rezistent, testat complet pentru funcționalitate! Reparația presupune doar înlocuirea tehnică a pieselor uzate fizic, nu și moral, pentru a rezolva problema urgentă. Costurile sunt într-adevăr mai mici însă proporționale cu calitatea și durabilitatea perioadei de funcționare. Este o soluție mult mai bună pentru șoferii care vor să se încadreze întrun buget limitat. Dacă ai cumpăra turbocompresorul second-hand, el nu va fi testat decât după ce e montat pe mașină, tardiv adică.

Turbocompresorul este una dintre cele mai scumpe piese din ansamblul automobilului din punct de vedere întreținere și înlocuire. Recondiționarea lui poate aduce un beneficiul pentru bugetul clienților, prin reduceri de costuri de până la 30% – 40% spre deosebire de înlocuirea completă a piesei! Mare atenție, nu tot ce este mai ieftin este întotdeauna bun! Cum piața recondiționatorilor a devenit saturată în ultimii ani, mulți dintre aceștia aplică principiul scăderii prețului, iar de cele mai multe ori acestă tactică este un indice care poate da de gol calitatea discutabilă a materiilor prime folosite în recondiționarea produsului.

La ATT TURBO BALLANCING SYSTEMS by AD Total calitatea materialelor folosite este literă de lege. În procesul de recondiționare, specialiștii utilizează componente cu o calitate top ale producătorului britanic Melett, care aplică un Sistem de Management al Calității în conformitate cu cerintele ISO 9001:2008 referitoare la proiectarea, fabricarea și furnizarea de componente turbo, ansambluri centrale [CHRA], piese și kit-uri de reparații pentru piața pieselor de schimb independente. Fiecare ansamblu turbo prezintă o serie unică, ce asigură trasabilitatea produsului și, în același timp, oferă clienților certitudinea că piesele de schimb sunt OE.

Echilibrarea se execută pe bancurile de test ale producătorului german Schenck (furnizor echipamente de echilibrare din 1915) iar echipamentul pentru setarea debitului și presiunii turbo este de la TurboTechnics UK (de la 1984).

Răspuns final: calitatea materialelor OE folosite în procesul de recondiționare, garanția unui produs care respectă sau chiar depășește standardele OEM, raport calitate preț imbatabil și parteneri de top în business. Acestea sunt motivele pentru care poți alege cu încredere recondiționarea turbocompresorului la ATT TURBO BALLANCING SYSTEMS by AD Total.

 

CITEȘTE ȘI:

Comisia Europeană pregătește o propunere de eliminare a vehiculelor poluante

Noi controale în trafic privind starea tehnică a autovehiculelor. 655 de sancţiuni aplicate

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

iluminare
Service

Cum ajung mașinile să fie din ce în ce mai scumpe din cauza sistemului de iluminare

Un sondaj recent al asociației franceze de reparații auto SRA (Sécurité et...

Mașinile electrice
AsigurăriService

Mașinile electrice sunt implicate mai rar în accidente, dar reparația costă mai mult. Studii

Este mai puțin probabil ca mașinile electrice să fie implicate într-o coliziune...

service
AsigurăriService

UNSAR: Aproximativ 79% dintre şoferii păgubiţi ar apela la un service în contract cu asigurătorii

Aproximativ 79% dintre şoferii români păgubiţi ar apela la un service care...

POSA
Service

POSA: Consiliul Concurenţei trebuie să depună eforturi pentru crearea unei pieţe concurenţiale pe segmentul reparaţiilor auto

Consiliul Concurenţei trebuie să depună eforturi pentru crearea unei pieţe concurenţiale pe...