Advertisement

abonamentele auto
Home Finanţare Abonamentele auto vor depăși, în 5 ani, atât achiziția, cât și leasingul. Studiu PwC

Abonamentele auto vor depăși, în 5 ani, atât achiziția, cât și leasingul. Studiu PwC

În următorii cinci ani, aproape jumătate (49%) dintre consumatori spun că vor prefera să utilizeze o mașină printr-un model de abonament auto decât să cumpere una cu banii jos sau prin leasing, arată un sondaj realizat de PwC în Marea Britanie.

Prin intermediul abonamentului auto, consumatorii evită costurile inițiale mari ale achiziției și obțin un angajament mai flexibil, pe termen mai scurt decât leasingul. De obicei, abonamentele vin cu produse suplimentare, cum ar fi asigurare, întreținere și asistență rutieră.

Interesul pentru abonamentele auto provine în principal din segmentul de piață mai tânăr, 85% din cererea pentru mărcile premium și de lux provenind din categoria de vârstă de 18 – 44 de ani. Pentru mărcile de volum, acest grup reprezintă 61% din cerere.

Trei categorii principale de consumatori de abonamente auto

Studiul PwC a identificat trei categorii principale de consumatori care preferă abonamentele
auto:

  1. „Exploratori de vehicule”, care reprezintă 38% din total, vor acces flexibil la mașini noi și mai bune, cu un minim de angajament.
  2. „Cei care sunt conștienți de bugetul limitat”, 33% din total, doresc un pachet all-inclusive cu o taxă lunară fixă.
  3. ”Cei care apreciază comoditatea”, 29% din total, vor o soluție facilă în ceea ce privește angajamentul și administrarea și care nu vine cu griji rferitoare la amortizare sau durata de viață a bateriei.

Studiul PwC arată că 1 din 10 potențiali abonați de vehicule nu s-ar gândi să achiziționeze o mașină nouă în alt mod.

Potrivit analizei, abonamentul ar putea deveni o propunere atractivă pe o piață din ce în ce mai dominată de vehiculele electrice, cu costurile inițiale ridicate și preocupările inerente privind durata de viață a bateriei (cu implicații majore pentru depreciere).

Modelul de afaceri reprezintă beneficiile sale și pentru constructorii auto, deoarece le permite să gestioneze mai bine producția, costurile și valorile reziduale – de exemplu, oferind stocuri excedentare pentru abonament, mai degrabă decât reducerea prețurilor.

 

 

 

CITEȘTE ȘI:

 

Două variante pentru punctul de plecare al drumului de mare viteză București – Giurgiu

 

IAA Transportation 2024: spre o expoziție cu adevărat globală și inovatoare. Surpriza: KIA

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Protecția Consumatorilor
Finanţare

Flotă de 9 mașini electrice pentru Protecția Consumatorilor, prin programul Rabla Plus

Comisariatul Regional pentru Protecția Consumatorilor Regiunea Vest Timiș intenționează să achiziționeze 9...

RAPPS
Finanţare

Flotă de 10 autoturisme 4×4 pentru dotarea parcului auto al RAPPS

Regia Autonomă Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat (RAPPS) București va achiziționa un...

autoturisme rulate
Finanţare

ANAF își înnoiește parcul auto cu 11 autovehicule prin Rabla Clasic

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) își înnoiește parcul auto cu 11...

Delgaz Grid
Finanţare

Mega-flotă de 166 autovehicule pentru compania Delgaz Grid

Compania Delgaz Grid, parte a grupului E.ON România, specializată în producerea, transportul...