Advertisement

abonamentele auto
Home Finanţare Abonamentele auto vor depăși, în 5 ani, atât achiziția, cât și leasingul. Studiu PwC

Abonamentele auto vor depăși, în 5 ani, atât achiziția, cât și leasingul. Studiu PwC

În următorii cinci ani, aproape jumătate (49%) dintre consumatori spun că vor prefera să utilizeze o mașină printr-un model de abonament auto decât să cumpere una cu banii jos sau prin leasing, arată un sondaj realizat de PwC în Marea Britanie.

Prin intermediul abonamentului auto, consumatorii evită costurile inițiale mari ale achiziției și obțin un angajament mai flexibil, pe termen mai scurt decât leasingul. De obicei, abonamentele vin cu produse suplimentare, cum ar fi asigurare, întreținere și asistență rutieră.

Interesul pentru abonamentele auto provine în principal din segmentul de piață mai tânăr, 85% din cererea pentru mărcile premium și de lux provenind din categoria de vârstă de 18 – 44 de ani. Pentru mărcile de volum, acest grup reprezintă 61% din cerere.

Trei categorii principale de consumatori de abonamente auto

Studiul PwC a identificat trei categorii principale de consumatori care preferă abonamentele
auto:

  1. „Exploratori de vehicule”, care reprezintă 38% din total, vor acces flexibil la mașini noi și mai bune, cu un minim de angajament.
  2. „Cei care sunt conștienți de bugetul limitat”, 33% din total, doresc un pachet all-inclusive cu o taxă lunară fixă.
  3. ”Cei care apreciază comoditatea”, 29% din total, vor o soluție facilă în ceea ce privește angajamentul și administrarea și care nu vine cu griji rferitoare la amortizare sau durata de viață a bateriei.

Studiul PwC arată că 1 din 10 potențiali abonați de vehicule nu s-ar gândi să achiziționeze o mașină nouă în alt mod.

Potrivit analizei, abonamentul ar putea deveni o propunere atractivă pe o piață din ce în ce mai dominată de vehiculele electrice, cu costurile inițiale ridicate și preocupările inerente privind durata de viață a bateriei (cu implicații majore pentru depreciere).

Modelul de afaceri reprezintă beneficiile sale și pentru constructorii auto, deoarece le permite să gestioneze mai bine producția, costurile și valorile reziduale – de exemplu, oferind stocuri excedentare pentru abonament, mai degrabă decât reducerea prețurilor.

 

 

 

CITEȘTE ȘI:

 

Două variante pentru punctul de plecare al drumului de mare viteză București – Giurgiu

 

IAA Transportation 2024: spre o expoziție cu adevărat globală și inovatoare. Surpriza: KIA

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

fondurilor europene
Finanţare

Companiile intensifică accesarea fondurilor europene și investițiile în tehnologii verzi

Un nou sondaj EY pune în evidență tendințele și provocările întâmpinate de...

hibride
Finanţare

MIPE își extinde parcul auto cu 16 SUV-uri hibride, finanțate din fonduri europene

Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE) intenționează să achiziționeze prin licitație un...

Porsche Finance Group
Finanţare

Porsche Finance Group: Serviciile personalizate rămân esențiale pentru segmentul de flote

Porsche Finance Group (PFG), unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții...

Business Lease
FinanţareRent a car

6 sfaturi de la Business Lease pentru închirierea mașinilor de companie

Aveți nevoie de mobilitate, dar perioada de timp pentru care aceasta este...