Advertisement

Schaeffler
Home Piaţa auto Industrie auto Grupul Schaeffler aniversează 75 de ani. Povestea fondatorilor și a ideii geniale de rulment

Grupul Schaeffler aniversează 75 de ani. Povestea fondatorilor și a ideii geniale de rulment

Grupul Schaeffler, prezent și în România, are una dintre cele mai mari povești de succes „made in Germany”, furnizorul global pentru sectorul auto și cel industrial sărbătorind cea de-a 75-a aniversare în acest an.

Totul a început în 1946, când frații Schaeffler, Wilhelm (1908-1981) și Georg (1917-1996), au fondat, la Herzogenaurach, compania Industrie GmbH, baza grupului care astăzi numără peste 83.900 de angajați în aproximativ 200 de locații din peste 50 de țări.

Ascensiunea rapidă a companiei începe însă din 1950, datorită rulmentului cu ace ghidate în colivie, o invenție genială a lui Dr.-Ing. E.h. Georg Schaeffler, care a revoluționat mișcarea și mobilitatea în sectorul auto și în cel industrial.

În 1965, cei doi frații au decis să investească în LuK Lamellen & Kupplungsbau GmbH din Bühl (Baden), unde se află acum divizia Automotive Technologies. Compania a devenit un lider tehnologic cu produse inovatoare, cum ar fi ambreiajul cu arc diafragmă, volantul cu masă dublă, precum și o varietate de componente ale motorului. Din 1999, LuK este o entitate deținută integral de Schaeffler.

În 2001, compania a preluat FAG Kugelfischer Georg Schäfer AG din Schweinfurt, devenind astfel al doilea producător mondial de rulmenți cu role. IPO-ul (ofertă publică inițială) de succes a urmat în 2015. Astăzi, cele trei mărci de produse INA, LuK și FAG sunt unite sub brandul corporativ Schaeffler.

 

Citiți articolul integral pe www.autoexpertindustry.ro

 

TE-AR MAI PUTEA INTERESA ȘI:

Accesul în sediile și reprezentanțele RAR, condiționat de prezentarea Certificatului verde

Cum își pregătesc șoferii români mașinile pentru iarnă. Sondaj

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Volkswagen
Industrie auto

Vânătoarea de costuri a Volkswagen implică închiderea fabricilor și disponibilizări

Volkswagen nu a (re)găsit încă profitabilitatea așteptată. Pentru a reduce costurile, închiderile...

BYD
BusinessIndustrie auto

BYD vrea să fie un producător „european”. Care este strategia?

Producătorul chinez de vehicule electrice BYD vrea să cucerească Europa și intenționează...

Bosch
Industrie auto

Bosch mizează pe modelul învățământului dual și crește numărul oportunităților pentru elevi

Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii și servicii, aniversează peste zece...

autonome
Industrie auto

Conducere autonomă. Renault, viziune pragmatică asupra tehnologiei

Compania franceză are viziuni diferite privind implementarea conducerii autonome. În cazul autoturismelor,...