Mercedes-Benz continuă colaborarea de peste 20 de ani cu compania de transport Cartrans Preda, prin livrarea de la finalul lunii septembrie a 10 camioane Mercedes-Benz Actros.
La 20 de ani de la prima achiziție a Cartrans Preda, un camion Mercedes-Benz MB-814, de 4 tone, flota companiei prahovene a ajuns la un număr impresionant de 137 de camioane. De altfel, Cartrans Preda a început parteneriatul oficial cu Mercedes-Benz în 2002, iar în 2012 a achiziționat prima flotă de 10 modele Mercedes-Benz Actros din România, contribuind la lansarea oficială a lui Actros pe plan local.
Camioanele Mercedes-Benz au dovedit că oferă un TCO (Total Cost of Ownership) exemplar. Acest TCO este redus datorită mai multor factori, precum eficiența în exploatare prin consum de combustibil și AdBlue, fiabilitatea consacrată, planul flexibil de întreţinere sau condiţiile de garanţie.
Modelul pentru care compania Cartrans Preda a optat la această ultimă achiziţie este Mercedes-Benz Actros 1842 LSnRL (Lowliner) Euro VI. Actros este camionul cel mai eficient din punct de vedere al costurilor și consumă mai puțin combustibil. Actros a trecut cu succes la Euro VI acum trei ani, dovedindu-şi avantajele incontestabile în materie de consum de combustibil și fiabilitate, fapt care se confirmă, atât la nivel european, cât și în România, prin volumele ridicate de vânzări realizate încă din primul an de la lansare (final de 2011).
În plus, printre serviciile adiţionale de care beneficiază cei care achiziţionează Mercedes-Benz Actros sunt sistemul tempomat cu capacităţi de anticipare a profilului drumului, Predictive Powertrain Control (PPC – recunoaşte dinainte topografia traseului şi acţionează pentru a oferi consum optim de combustibil), programul Driver Training sau sistemul de telematică FleetBoard. Acestea pot contribui substanţial la optimizarea costurilor de operare.
Sistemul de asistenţă a şoferului PPC îşi arată punctele forte în special pe suprafeţele deluroase: în calitate de prim sistem tempomat din lume bazat pe GPS, PPC nu numai că intervine în controlul direct al vitezei şi al frânării, dar, de asemenea, controlează cutia de viteze. Având integrată funcţia EcoRoll, o caracteristică standard a gamei Actros, sistemul este capabil, de asemenea, să introducă viteza într-o treaptă inferioară la momentul potrivit. Beneficiind de toate aceste avantaje, Actros a fost desemnat în 2013 “Camionul Eco al Anului”.
Comentați?