WebEye România a înregistrat o creştere cu peste 30% a veniturilor

WebEye România, membră a grupului WebEye Telematics Group care activează în domeniul soluţiilor telematice pentru transportatori, a înregistrat o creştere cu 30,5% a veniturilor nete în primul semestru al anului 2016, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, performanţă care o plasează în topul companiilor de profil. 



webeye-floteauto

Astfel, veniturile nete aferente semestrului I al acestui an au fost de 1.576.000 de euro, în creştere faţă de 1.207.000 de euro cât au fost în primele şase luni din 2015.

Rezultatele au fost posibile datorită creşterii numărului de clienţi şi stabilirii de parteneriate strategice cu jucători importanţi din domeniul transporturilor, cum ar fi grupul EVV Holding, unic importator al camioanelor DAF în România.

România, ţară în care WebEye este prezentă din 2007, este piaţa cu cea mai mare creştere din grup din punct de vedere al performanţelor economice, după Ungaria. Compania este prezentă în cinci mari oraşe şi are peste 45 de angajaţi.

Pentru aceeaşi perioadă, grupul a raportat o creştere a veniturilor nete cu 18% faţă de primul semestru al anului 2015, de la 5.600.000 de euro la 6.640.000 de euro, ca urmare a eforturilor companiei de a-şi întări prezenţa la nivel internaţional.

webeye-levente-gall-floteautoNe bucură faptul că WebEye România a continuat în 2016 trendul ascendent din anii anteriori. Este important pentru mine şi pentru echipa mea faptul că, la final, când tragem linie, România să aibă cea mai bună evoluţie din grup. Punem accent pe servicii de calitate, prin urmare clienţii au încredere în noi şi asta se vede în cifre. Soluţiile noastre îi ajută pe clienţi să aibă performanţe de business mai bune şi ne implicăm activ pentru a-i ajuta să maximizeze beneficiile generate de implementarea soluţiilor noastre. Credem că vom avea o evoluţie bună în continuare”, a spus Levente Gall, director de vânzări WebEye România.

În ultimii 13 ani, WebEye s-a extins în 14 state din Europa, dezvoltând o reţea solidă care furnizează servicii telematice standardizate de calitate şi know-how specializat. Clienţii, majoritatea companii care activează în domeniul transportului de mărfuri şi de persoane, beneficiază de asistenţă specializată din partea WebEye şi au la dispoziţie o reţea de peste 30 de puncte de servicii în care îşi pot instala unităţile sau pot beneficia de service.

Punctele de service sunt amplasate în Bulgaria, Cehia, Germania, Croaţia, Polonia, Portugalia, România, Rusia, Slovenia, Slovacia şi Ungaria.

Reţeaua permite WebEye să deservească în mod profesionist peste 4.000 de clienţi, care au în total 45.000 de unităţi active instalate.

În 2015, WebEye România a avut o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro, cu 25% mai mult decât în 2014 iar anul acesta estimează că va depăşi 3 milioane de euro, în condiţiile în care se menţine ritmul de creştere al economiei României.

WebEye Telematics Group

Lider regional în domeniul soluţiilor telematice, grupul a fost înfiinţat în Ungaria în 2001 şi cuprinde astăzi diviziile WebEye, SpedMart, DataFlow şi BestWay. În 2006 a avut loc primul pas de extindere pe piaţa europeană ca parte a grupului WebEye Telematics Group, care dezvoltă soluţii în domeniul informatizării transporturilor. În prezent, WebEye activează în 14 ţări din Europa şi are peste 45.000 de sisteme telematice implementate.

 

Adaugati comentariu