Advertisement

Caddy
Home Piaţa auto Vehicule comerciale uşoare Volkswagen Caddy. Extensie eHybrid

Volkswagen Caddy. Extensie eHybrid

Alături de noile modele cu motor pe benzină TSI cu tracțiune față și motor diesel TDI, Volkswagen Caddy și Caddy Cargo vor beneficia și de o versiune PHEV.

Odată cu lansarea noului Caddy începând cu anul de fabricație 2025, Volkswagen Autovehicule Comerciale își extinde gama de furgonete de pasageri de familie și furgonete de livrări urbane de succes. Clienții pot fi acum pe drum cu motoare pe benzină și diesel, ca de obicei. Cu toate acestea, acolo unde se dorește sau este necesar, variantele Caddy și Caddy Cargo pot fi, de asemenea, conduse parțial sau pur electric și, astfel, local, cu zero emisii.

Caddy Cargo eHybrid face posibil ca întreprinderile să se deplaseze flexibil la nivel local cu emisii zero. Familiile pot, de asemenea, să călătorească parțial electric, în funcție de necesități, cu noul Caddy eHybrid ca furgonetă de pasageri, disponibilă și în versiunea normală sau long Maxi.

Numărul de motorizări pentru Caddy este în creștere

Pe lângă TDI-ul de 2,0 litri și TSI-ul de 1,5 litri, o variantă plug-in hybrid2) a Caddy bazată pe TSI-ul de 1,5 litri cu o putere de 85 kW va extinde portofoliul Caddy. Împreună cu unitatea de propulsie electrică, acest Caddy eHybrid ca PHEV, abrevierea pentru “Plug-In-Hybrid Electric Vehicle”, are o putere de sistem de 110 kW și un cuplu de până la 350 Nm. Datorită unei baterii cu o capacitate utilă de 19,7 kWh, sunt posibile autonomii pur electrice de până la 122 km. Bateria poate fi reîncărcată inclusiv la domiciliu folosind încărcătoare de curent continuu cu până la 50 kW sau cutii de perete de curent alternativ cu 11 kW.

Caddy

Făcând clic pe afișaj, utilizatorii pot decide singuri când doresc să utilizeze autonomia electrică – de exemplu, chiar la începutul călătoriei, între două călătorii sau dacă doresc să fie în mișcare pur electrică doar la destinație. O cutie de viteze automată shift-by-wire se ocupă de transmiterea puterii. Ca vehicul de pasageri, Caddy eHybrid de la Volkswagen Commercial Vehicles atinge o viteză maximă de 183 km/h, iar versiunea Cargo eHybrid atinge 181 km/h.

caddy

Caddy eHybrid este disponibil ca van de pasageri și ca versiune Cargo. Ambele sunt disponibile cu un ampatament normal – ca furgonetă de pasageri cu cinci locuri și ca versiune Cargo cu două locuri. În plus, Caddy PHEV este disponibil și ca versiune Maxi cu ampatament lung, care poate găzdui până la șapte persoane ca furgonetă de pasageri. Toate hibrizii plug-in sunt echipați cu o cutie de viteze cu dublu ambreiaj și șase trepte. Combinația dintre un propulsor electric agil și un motor pe benzină TSI puternic permite o eficiență maximă și o conducere fără emisii, după cum este necesar, de exemplu, în orașe sau centre urbane, care ar putea fi accesibile doar într-o măsură limitată în viitor.

Numeroase sisteme de asistență standard

Caddy Cargo, modelul din 2025 de la Volkswagen Commercial Vehicles (VWCV), a fost îmbunătățit cu numeroase sisteme de asistență. Acestea includ, de exemplu, un instrumentar de bord digital, care este acum standard. Asistentul vocal IDA cu funcție ChatGPT va fi de acum încolo opțional la bord.

În viitor, toate modelele Caddy vor fi echipate standard cu Dynamic Road Sign Display, sistem de cruise control, Park Distance Control și Advanced Driver Attention & Drowsiness Monitor. Versiunile Cargo includ sisteme suplimentare, cum ar fi airbaguri laterale și cortină suplimentare, o cameră multifuncțională, indicator de pierdere a presiunii în pneuri, Lane Assist și Front Assist cu monitorizare pietoni și bicicliști. O altă caracteristică standard nouă la Caddy Cargo este volanul multifuncțional, care este deja disponibil în versiunile pentru pasageri.

Caddy

Datorită acestor noi sisteme de asistență, printre altele, Caddy Cargo de la Volkswagen Commercial Vehicles a obținut, de asemenea, o îmbunătățire în Euro NCAP Commercial Van Ratings și a primit cel mai înalt rating, Platinum, în iunie 2024.

Toate variantele modelului Caddy eHybrid cu o cutie de viteze cu dublu ambreiaj și șase trepte pot fi deja precomandate.

Noile modele Caddy cu motor clasic cu ardere internă, cum ar fi TDI cu tracțiune față și putere de 75 KW, au o cutie de viteze manuală cu șase trepte, în timp ce variantele de 90 KW au o cutie de viteze cu ambreiaj dublu cu șapte trepte. Caddy cu TSI ca vehicul cu motor pur pe benzină de 85 KW este disponibil opțional cu cutie de viteze manuală sau cu cutie de viteze cu dublu ambreiaj. De asemenea, aceste variante pot fi deja comandate.

 

 

(Articol publicat în revista Flote Auto, septembrie 2024)

 

 

CITEȘTE ȘI:

 

Noua transmisie automată cu 8 trepte pentru Ducato

 

Vehiculele electrice merg mai departe

 

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Ducato
Vehicule comerciale uşoare

Noua transmisie automată cu 8 trepte pentru Ducato

FIAT Professional lansează o nouă transmisie automată cu 8 trepte, model AT8,...

Flotă verdeVehicule comerciale uşoare

Primele prototipuri VAN.EA sunt gata de drum

Mercedes-Benz Vans implementează următoarea etapă a strategiei sale de electrificare cu VAN.EA.

Flotă verdeVehicule comerciale uşoare

Ofensiva KIA în Europa

Coreenii de la Kia vor demara în 2025 o ofensivă pe piața...