Advertisement

Satu Mare
Home Infrastructură VO Satu Mare a fost deschisă integral traficului rutier. Lucrările au durat 5 ani, în loc de 18 luni

VO Satu Mare a fost deschisă integral traficului rutier. Lucrările au durat 5 ani, în loc de 18 luni

Varianta Ocolitoare (VO) Satu Mare a fost deschisă integral circulației la sfârșitul săptămânii trecute, după mai bine de 5 ani de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor.

Șoseaua de centură are o lungime de 19,54 km și cuprinde 10 poduri şi pasaje, precum şi 4 noduri rutiere, dintre care unul suspendat.

”Această Variantă va avea un important impact economic pentru întreaga zonă, pe termen mediu și lung: reducerea duratei de transport, creşterea confortului şi siguranţei în trafic, economie de combustibil, dezvoltarea localităților deservite”, a precizat ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu.

Primii patru kilometri din VO Satu Mare, cuprinși între km 9+600 (intersecție cu DN 19) – km 13+600 (intersecție cu DN 19A), au fost deschiși traficului rutier în luna octomrbie 2021.

Constructorul, Asocierea Itinera-Colinni Lavori-Viadesign, avea iniţial la dispoziţie 18 luni pentru finalizarea lucrărilor, dar termenul a fost extins până în luna septembrie 2020.

“Cu toate că lucrările se desfăşoară conform graficului stabilit, în special execuţia lucrărilor complexe de la pasajele denivelate şi podul peste râul Someş, prefectul consideră că această perioadă este prielnică pentru o mobilizare mai bună, existând atât frontul de lucru, cât şi resurse disponibile. Prefectul şi directorul regional au solicitat constructorului un grafic de lucrări accelerat pentru a se asigura că până la toamnă va fi dat în exploatare cel puţin tronsonul care leagă, prin noul pod peste râul Someş, DN 19 Satu Mare – Carei de DN 19A Satu Mare – Petea, respectiv până la data de 23 iunie 2021 întreaga lucrare va fi finalizată”, spuneau, prin 2020, reprezentanţii Prefecturii Satu Mare.

Varianta de ocolire face parte din proiectul şoselei rapide Someş Expres (380 km), care va fi construită pe traseul Turda – Dej – Baia Mare – Satu Mare – Halmeu.

 

 

CITEȘTE ȘI:

Un super-radar pe șoselele din Franța. Va fi utilizat și pentru depistarea altor nereguli rutiere

Best Electric Car in Romania. Realmente electrizant

 

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Pașcani – Suceava
Infrastructură

Constructor desemnat pentru realizarea Lotului 1 al Autostrăzii Pașcani – Suceava

Asocierea SA&PE Construct – Spedition UMB – Tehnostrade a câștigat contractul pentru...

Vodafone
Infrastructură

Vodafone va implementa sistemului electronic de tarifare rutieră

Vodafone România a câștigat licitația organizată de CNAIR pentru atribuirea contractului privind...

Ditrău - Grințieș
Infrastructură

Autostrada Unirii A8. Contract semnat pentru construcția Lotului 2A Ditrău – Grințieș

Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) a semnat, joi, primul contract de...

DN 73C
Infrastructură

Opt oferte pentru modernizarea Lotului 1 Curtea de Argeș – Tigveni al DN 73C

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a primit, marți, opt oferte...