Peugeot 208
Home Piaţa auto Autoturisme Test drive Peugeot 208 1.2 PureTech 100 CP

Test drive Peugeot 208 1.2 PureTech 100 CP

Interiorul este spectaculos, iar planșa de bord vine cu o abordare high-tech conferită de evoluția filozofiei i-Cockpit. Noile indicatoare de bord digitale în format 3D afișează practic informațiile în două planuri paralele și sunt ușor vizibile privind peste și nu prin volanul de diametru mic. Șoferul poate alege între cinci tipuri de afișaje: Driving, Dials, Personal 1, Personal 2 și Minimum. Ecranul de 7 inci este orientat spre șofer, iar urmare a criticilor de la generația trecută, există acum un buton fizic rotativ pentru volum, iar toate comenzile primare ale climatizării sunt accesibile prin butoane fizice de tip clape, în timp ce pentru reglaje mai fine ale climatizării trebuie intrat în meniul din sistemul multimedia.

Peugeot 208

Nu în cele din urmă mai trebuie să remarcăm câteva detalii: butoanele pentru încălzirea scaunelor cu trei viteze sunt digitale, la baza consolei centrale există un compartiment cu capac, foarte practic, și sunt nu mai puțin de două prize USB în spate plus încă una și una UBS-C în față. Capacul de la compartimentul de la baza consolei centrale are o margine cromată pe interior și când este deschis, devine un suport perfect pentru telefonul mobil.
Șoferul stă jos la volan ca într-o mașină sport și scaunele față îmbrăcate în combinație piele artificială/textil oferă o susținere foarte bună. În spate, dimensiunile interioare corespund standardelor clasei mici. Spațiul la genunchi este mai mare cu 1 cm decât la noul Clio, iar la cap 208 are 3 cm în plus.

Peugeot 208

Accesul este însă puțin mai greoi în spate deoarece ușa este decupată destul de scurt în zona inferioară. În schimb portbagajul este ceva mai mic decât la rivalul francez, colegii de la Quattroruote înregistrând o valoare de 247 litri față de 290 litri la Clio.

Peugeot 208

Citește aici testul cu noul Renault ZOE!

Materialele de pe planșa de bord sunt moi și de calitate, iar volanul îmbrăcat în piele și schimbătorul futurist ca un joystick alături de rezoluția bună a ecranelor conferă un nivel ridicat de calitate percepută. Doar plasticele tari ușor terne de pe fețele de uși fac o notă discordantă.

Peugeot 208

Designul exterior este extrem de reușit și de mult nu am mai văzut atât de mulți oameni întorcând capul pe stradă după o mașină de volum. Dincolo de vopseaua perlată roșu elixir care atrage imediat atenția (619 euro), 208 impresionează prin grila masivă, în genul celei de la Audi, amplasată foarte jos, care încadrează farurile decupate după linia capotei și priza de aer de sub grilă care conferă lățime mașinii. Spatele este și mai incitant și îmi aduce aminte de numărul sacru 205 în special dacă privim forma montantului spate și banda neagră din spate dintre stopuri pe care nu apare sigla ci numele Peugeot.

Peugeot 208

Pentru conducere, verdict și date tehnice apasă 3!

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Suzuki
Autoturisme

Sisteme 4×4 Suzuki. Suflete hoinare

Nicăieri în industria auto, n-o să găsești o ofertă atât de variată...

su7
Autoturisme

Xiaomi a livrat primul său automobil electric, SU7. Compania a primit peste 100.000 de comenzi

Producătorul chinez de smartphone-uri Xiaomi a primit peste 100.000 de comenzi pentru...

Jogger
Autoturisme

Aventură cu Dacia Jogger. Acasă, în natură

Cel mai hoinar model Dacia, versatilul Jogger, a primit toate accesoriile necesare...

Autoturisme

Piaggio Porter – vehiculul multifuncțional ideal pentru afaceri din orice domeniu

În contextul actual al logisticii și mobilității în afaceri, Piaggio Porter se...