Duster este SUV-ul la bordul caruia am facut cei mai multi km in afara soselei, iar misiunile sale au inceput cu testele pentru revista, Expeditia de la Chilia Veche si terminand cu evenimente Duster Off-road Experience din marile orase ale tarii.
În plus, am avut prilejul de a merge impreuna cu echipa de fabrica la primele teste ale masinilor pregatite pentru TAT, urmarindu-le ulterior si evolutia din campionat, dar si discutand cu mai multi tehnicieni implicati in dezvoltarea celui mai ambitios proiect 4×4 romanesc. Am avut asadar timp si “teren” suficient pentru a vedea in amanunt de ce este in stare Dusterul si a putea face un review asupra laturii sale de off-roader, pe care am sa incerc sa il sintetizez in aceste cateva randuri.
Ideea de la care s-a plecat in dezvoltarea lui Duster si care a trecut razant de posibilitatea ca astazi sa se fi numit “Xandero”, a fost una simpla si a avut la baza implantul unei tehnologii de imprumut si simplitatea constructiva a unei marci de volum, lucru care a alimentat imaginatia multor sceptici, dar care a dovedit in scurt timp ca este o alegere corecta pentru job-urile pentru care acest model a fost imaginat. Caroseria autoportanta este cea care aduce masinii doua avantaje importante, greutatea redusa si o rigiditate a structurii pentru care va fi invidiata inclusiv de catre masinile veritabile de offroad, cu constructie body-on-frame (sasiu).
Cititi continuarea pe autoexpert.ro
Comentați?