Șoferii și-au spart anvelopele pe Autostrada de Centură Bacău, proaspăt inaugurată

Pe Varianta de Ocolire Bacău, șosea cu 17 km construiți în regim de autostradă, au apărut, la puțin timp de la inaugurare, fisuri adânci, în care șoferii și-au distrus roțile mașinilor.
Bacău

Deputatul Cătălin Drulă, care a distribuit pe pagina sa de Facebook imagini cu roțile avariate, critică politicienii care au inaugurat șoseaua înainte de recepția lucrărilor, doar în scop electoral.

“Urmăresc de aproape 10 ani infrastructura din România și în acest timp am văzut toate pocinogurile, minciunile gogonate și giumbușlucurile electorale făcute de politicieni pe tema autostrăzilor. De la hărți colorate, la promisiuni fantasmagorice și până la drumuri “în regim de autostradă” cu treceri de pietoni și limitări la 30km/h.
Dar cele mai dizgrațioase și nocive au rămas inaugurările cu 3 zile înainte de alegeri. Șantiere pe care se dă rasol și se face rabat, repede-repede, ca tăietorii de panglici să poată să-și facă circul fix în prag de scrutin electoral.
În 2014, V. Ponta inaugura cu 2 zile înainte de turul 2 al prezidențialelor, lotul 3 din autostrada Orăștie-Sibiu și făcea în fața camerelor glumițe despre “lucrul bine făcut” (o ironie imatură față de contracandidatul Iohannis). După câteva luni autostrada se surpa și se închidea traficului.
Ieri, cu 4 zile înainte de alegeri, Orban, Iohannis și Bode au dat drumul la Varianta de Ocolire Bacău. Fără parapeți de protecție pe 3 km, fără dispozitive de acoperire a rosturilor de dilatație și cu alte elemente de siguranță lipsă. Câteva ore mai târziu primele mașini își spărgeau jantele în găurile apărute la rosturile nefinisate. Concluziile le las cititorilor”, a scris Cătălin Drulă pe pagina sa de Facebook.

Bacău

Referitor la imaginile apărute în spațiul public cu privire la deteriorări ale părții carosabile pe VO Bacău apărute după darea în trafic, CNAIR a făcut următoarele precizări:

– Deteriorările apărute au fost determinate de o eroare de fabricație a unui rost de la podul de la km 3+150, partea dreaptă.

– Imediat ce a fost constatată această problemă, Antreprenorul a semnalizat zona respectivă și a executat în regim de urgență lucrările de remediere, astfel încât la această oră se circulă în condiții de siguranță pe toată lungimea VO Bacău

– Având în vedere că, până la recepția finală a lucrărilor, constructorul mai are de realizat astfel de rosturi, circulația pe acest obiectiv se desfășoară cu restricție de viteză de 90 km/h.

 

CITEȘTE ȘI:

Autostrada Sebeș-Turda. 14,8 km din Lotul 1 au intrat în circulație

Patronatul Industriei Asigurărilor din România, o nouă organizație pe piața de profil

Transportul alternativ de persoane, în vizorul Concurenței din perspectiva utilizării tehnologiilor Big Data

 

Adaugati comentariu