Advertisement

Suplacu de Barcău
Home Infrastructură Secţiunea Suplacu de Barcău – Chiribiş, parte din A3, a fost relansată în licitaţie. A patra oară

Secţiunea Suplacu de Barcău – Chiribiş, parte din A3, a fost relansată în licitaţie. A patra oară

CNAIR a transmis spre publicare în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene anunțul de participare aferent contractului de achiziție publică pentru proiectarea și execuția, respectiv pentru finalizarea Autostrăzii Transilvania A3, Secțiunea 3C: Suplacu de Barcău – Borș, Subsecțiunea 3C1: Suplacu de Barcău – Chiribiș (km 4+200 – km 30+550), în lungime de 26,35 km.

Data limită pentru primirea ofertelor este 15 martie 2023.

Durata contractului este de 24 de luni, din care 6 luni pentru etapa de proiectare și 18 luni pentru perioada de execuție a lucrărilor.

Valoarea estimată a contractului este de 937.532.814,55 lei fără TVA, sursa de finanțare fiind asigurată prin Fondurile Europene Nerambursabile.

Constructorul care va câștiga acest contract trebuie să execute o serie de lucrări printre care:
– 3 viaducte,
– 8 pasaje
– 8 poduri, inclusiv un pod de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 1.650 m peste lac de acumulare.

Licitația pentru atribuirea contractului de proiectare și execuție va fi vizibilă în SICAP ulterior publicării anunțului de participare în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene.

Povestea secțiunii Suplacu de Barcău – Chiribiș, parte din Autostrada Transilvania, a început cu 19 ani în urmă, când realizarea sa a fost încredințată direct companiei Bechtel. Lucrările au fost abandonate în 2013, după rezilierea contractului cu americanii, iar în 2015, după o nouă licitație, câștigător a fost desemnat constructorul spaniol Corsan Corviam. Cum lucrările nu au avansat conform așteptărilor, și acest contract a fost reziliat un an mai târziu. O nouă tentativă, cu Construcții SA nu a avut mai mult succes și, drept urmare, secțiunea Suplacu de Barcău – Chiribiș a fost relansată, pentru a treia oară în licitație. În luna septembrie 2021, a fost desemnată câștigătoare Asocierea Construcții Erbaşu – Vahostav – SK A.S, dar contestația celor de la Drum Asfalt-Trameco (grupul Selina) a avut câștig de cauză. Însă, în iulie 2022, CNAIR a declarat inadmisibilă și oferta Drum Asfalt-Trameco, iar procedura a fost anulată. Acum se relansează pentru a patra oară.

 

 

CITEȘTE ȘI:

Bosch Tech Compass 2023. Tehnologia este extrem de importantă în lupta împotriva schimbărilor climatice

CES 2023: Senzorii Bosch fac viețile oamenilor mai sigure și mai confortabile

 

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Sărățeni - Joseni
Infrastructură

Documentația pentru lotul montan Sărățeni – Joseni, parte din A8, transmisă la ANAP

Compania Națională de Investiții Rutiere (CNAIR) a transmis, spre validare, către Agenția...

Pantelimon
Infrastructură

Viitorul nod rutier Pantelimon va realiza legătura între Autostrada București A0 și DN 3

Consiliul Tehnico-Economic al Ministerului Transporturilor a avizat Studiul de Fezabilitate necesar construirii...

București - Giurgiu
Infrastructură

3 posibile variante de traseu pentru drumul de mare viteză București – Giurgiu

Consiliul de Administrație al Companiei Naționale de Investiții Rutiere (CNIR) a aprobat...

Timișoara - Moravița
Infrastructură

Și cel de-al doilea lot al Autostrăzii Timişoara – Moraviţa a fost lansat în licitație

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat că a...