Bicicletele
Home Transporturi Schaeffler a lansat sistemul de transmisie fără lanț pentru bicicletele e-cargo

Schaeffler a lansat sistemul de transmisie fără lanț pentru bicicletele e-cargo

Bicicletele electrice de marfă și utilitare devin din ce în ce mai des întâlnite în orașele mari, asigurând transportul rapid și ecologic al alimentelor, corespondenței și a medicamentelor. Pentru a susține acest trend, Schaeffler a colaborat cu Heinzmann GmbH & Co. KG, un specialist în transmisii electrice inovatoare pentru vehiculele pe două roți, dezvoltând sistemul de antrenare fără lanț Free Drive.

Acum, primele flote care folosesc această unitate au ajuns pe drumuri în traficul urban. „Trebuie să regândim mobilitatea pentru orașele de mâine. Bicicletele electrice de marfă umplu un gol important aici, în special în livrarea de mărfuri pe ultimele sute de metri”, a declarat Matthias Zink, CEO Automotive Technologies la Schaeffler AG.

Cu Free Drive, compania vizează o piață în continuă creștere. În 2021, au fost vândute biciclete e-cargo în valoare de 630 de milioane de dolari în SUA și se estimează că va crește la 2,14 miliarde dolari până în 2032.

Schaeffler și Heinzmann au prezentat inovatorul sistem de propulsie în vara anului 2021 și de atunci au continuat să-l dezvolte. În urma testelor de succes pe teren din ultima lună, producția începe acum cu planuri de creștere constantă a capacității în următorii ani. Primul client care a comandat Free Drive, care se mândrește cu o transmisie foarte eficientă a puterii de la pedală la roată, este CIP Mobility GmbH.

Vehiculele cu pedale inteligente mocci de la CIP stabilesc noi standarde în ceea ce privește mobilitatea eficientă, cu întreținere redusă și durabilă în sectorul comercial al orașelor și a zonelor industriale. Dezvoltate ca o platformă inovatoare de micro-mobilitate, bicicletele cargo mocci reușesc să spargă convențiile stabilite in industria de biciclete, combinând un hardware inteligent cu un software inteligent și materiale inovatoare. „Parteneriatul dintre Schaeffler și CIP valorifică puterea inovatoare și performanța, consolidând poziția Germaniei ca locație de cercetare și producție”, a precizat cofondatorul CIP, Dimitrios Bachadakis.

Bicicletele fără lanț, fără uzură

Free Drive este un sistem optim adaptat, care constă într-un generator cu pedale, motor de antrenare, soluție de baterie specifică clientului și interfață om-mașină (HMI). Este vândut de Heinzmann către producătorii de biciclete și operatorilor de flote. Componenta de bază a sistemului este generatorul său cu pedale de la Schaeffler. Creează o rezistență uniformă la pedalare și furnizează energie pentru un motor electric la roata din spate. Este proiectat în așa fel încât apăsarea pedalelor necesită mult mai puțină putere musculară decât în cazul acționărilor convenționale de e-bike – un beneficiu major pentru cei care conduc bicicletele cargo, în special pe rutele lungi de livrare. Surplusul de energie electrică este stocat în bateria bicicletei pentru o utilizare ulterioară. În acest fel, Free Drive poate oferi o putere totală de 250 de wați.

 

 

Citiți articolul integral pe www.autoexpertindustry.ro

 

 

TE-AR MAI PUTEA INTERESA ȘI:

Trei autostrăzi vor fi lărgite la 3 benzi pe sens. A1 București – Pitești va fi extinsă integral

Primăria Capitalei va reconfigura intersecțiile Șos. Colentina – Șos. Fundeni și Piața Libertății

 

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Gara de Nord - Gara Progresul
Transporturi

Licitație pentru extinderea magistralei de metrou M4, Gara de Nord – Gara Progresul

Primăria Sectorului 4 din București, în calitate de lider de asociere, alături...

bicicleta
Transporturi

Instituțiile UE se angajează să încurajeze mersul cu bicicleta în întreaga Europă

Uniunea Europeană face încă un pas important în reducerea emisiilor generate de...

afacerile din transporturi
Transporturi

Afacerile din transporturi, în scădere cu aproape 20% în luna ianuarie 2024

Cifra de afaceri din serviciile de piaţă prestate în principal întreprinderilor a...

trafic
Transporturi

În orele de vârf, șoferii bucureșteni pierd anual în trafic 150 de ore

Capitala României ocupă un dezonorant loc 4 în Topul oraşelor în care...