Schaeffler a lansat sistemul de transmisie fără lanț pentru bicicletele e-cargo


Acum, primele flote care folosesc această unitate au ajuns pe drumuri în traficul urban. „Trebuie să regândim mobilitatea pentru orașele de mâine. Bicicletele electrice de marfă umplu un gol important aici, în special în livrarea de mărfuri pe ultimele sute de metri”, a declarat Matthias Zink, CEO Automotive Technologies la Schaeffler AG.
Cu Free Drive, compania vizează o piață în continuă creștere. În 2021, au fost vândute biciclete e-cargo în valoare de 630 de milioane de dolari în SUA și se estimează că va crește la 2,14 miliarde dolari până în 2032.
Schaeffler și Heinzmann au prezentat inovatorul sistem de propulsie în vara anului 2021 și de atunci au continuat să-l dezvolte. În urma testelor de succes pe teren din ultima lună, producția începe acum cu planuri de creștere constantă a capacității în următorii ani. Primul client care a comandat Free Drive, care se mândrește cu o transmisie foarte eficientă a puterii de la pedală la roată, este CIP Mobility GmbH.
Vehiculele cu pedale inteligente mocci de la CIP stabilesc noi standarde în ceea ce privește mobilitatea eficientă, cu întreținere redusă și durabilă în sectorul comercial al orașelor și a zonelor industriale. Dezvoltate ca o platformă inovatoare de micro-mobilitate, bicicletele cargo mocci reușesc să spargă convențiile stabilite in industria de biciclete, combinând un hardware inteligent cu un software inteligent și materiale inovatoare. „Parteneriatul dintre Schaeffler și CIP valorifică puterea inovatoare și performanța, consolidând poziția Germaniei ca locație de cercetare și producție”, a precizat cofondatorul CIP, Dimitrios Bachadakis.
Bicicletele fără lanț, fără uzură
Free Drive este un sistem optim adaptat, care constă într-un generator cu pedale, motor de antrenare, soluție de baterie specifică clientului și interfață om-mașină (HMI). Este vândut de Heinzmann către producătorii de biciclete și operatorilor de flote. Componenta de bază a sistemului este generatorul său cu pedale de la Schaeffler. Creează o rezistență uniformă la pedalare și furnizează energie pentru un motor electric la roata din spate. Este proiectat în așa fel încât apăsarea pedalelor necesită mult mai puțină putere musculară decât în cazul acționărilor convenționale de e-bike – un beneficiu major pentru cei care conduc bicicletele cargo, în special pe rutele lungi de livrare. Surplusul de energie electrică este stocat în bateria bicicletei pentru o utilizare ulterioară. În acest fel, Free Drive poate oferi o putere totală de 250 de wați.
Citiți articolul integral pe www.autoexpertindustry.ro
TE-AR MAI PUTEA INTERESA ȘI:
Trei autostrăzi vor fi lărgite la 3 benzi pe sens. A1 București – Pitești va fi extinsă integral
Primăria Capitalei va reconfigura intersecțiile Șos. Colentina – Șos. Fundeni și Piața Libertății