Advertisement

Bucureşti - Alexandria
Home Infrastructură Șase oferte pentru proiectarea drumului de mare viteză Bucureşti – Alexandria

Șase oferte pentru proiectarea drumului de mare viteză Bucureşti – Alexandria

Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă a anunțat că șase oferte au fost depuse pentru proiectarea drumului de mare viteză Bucureşti – Alexandria, unul dintre cele mai importante pentru regiunea Sud.

„Mă bucur să anunţ că avansează licitaţia pentru unul dintre cele mai importante proiecte pentru regiunea sud. Astăzi au fost depuse 6 oferte pentru realizarea studiului de fezabilitate al drumului de mare viteză Bucureşti-Alexandria. Fie că va fi autostradă, fie că va fi drum expres (variantă care va reieşi din studiul de fezabilitate), acest proiect va avea marele avantaj că va elimina aglomeraţia şi multe dintre accidentele care se produc acum pe DN6 – un drum care străbate numeroase comune, având valori ale traficului depăşite”, a precizat Cătălin Drulă.

Acesta a mai arătat că licitaţia este bazată pe un caiet de sarcini modern, care presupune realizarea unui proiect preliminar extrem de detaliat care va pune bazele unei execuţii a lucrărilor rapidă şi fără blocaje.

Până la termenul limită de depunere au depus oferte următoarele companii:

1. Asocierea DP CONSULT SA – SC EXPLAN SRL – SCA TEAHA&FUZESI

2. Asocierea EGIS ROMANIA SA – EGIS INTERNATIONAL SAS – ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA SRL

3. Asocierea G&M ROAD BUILDING ENGINEERING SRL – SC BUILDING DESIGN 2000 TOP SRL – SC IRIMAT CONS SRL – CONSORZIO STABILE EBG GROUP

4. Asocierea ROMAIR CONSULTING SRL – INSTITUT IGH DD – EXPERT PROIECT 2002 SRL

5. Asocierea VIAPONTE ROM SRL – METROUL SA – CAPITAL VISION SRL

6. Ofertant YUKSEL PROJE AS

Valoarea estimată a contractului este cuprinsă între 17,69 milioane de lei şi 20,91 milioane de lei, iar durata acestuia va fi de 17 luni, din care 14 luni pentru realizarea Studiului de fezabilitate şi trei luni pentru asistenţa tehnică şi raportul financiar final.

Drumul de mare viteză va avea 2×2 benzi de circulaţie, asigurând o lăţime a părţii carosabile de 2×7 metri, zona mediană de 3 metri şi acostamente de 2×2,25 metri, din care 0,75 metri benzi de încadrare cu aceeaşi structura rutieră că a benzilor de circulaţie şi 1,5 metri acostament consolidat la care se va adaugă de două ori lăţimea de lucru a parapetelui.

 

CITEȘTE ȘI:

ASF a publicat proiectul de modificare a Normei RCA

Peste 4.000 de firme de transport au fost înfiinţate în România, de la începutul anului

Cerere de fonduri europene pentru Varianta de Ocolire a orașului Aleșd

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Sărățeni - Joseni
Infrastructură

Documentația pentru lotul montan Sărățeni – Joseni, parte din A8, transmisă la ANAP

Compania Națională de Investiții Rutiere (CNAIR) a transmis, spre validare, către Agenția...

Pantelimon
Infrastructură

Viitorul nod rutier Pantelimon va realiza legătura între Autostrada București A0 și DN 3

Consiliul Tehnico-Economic al Ministerului Transporturilor a avizat Studiul de Fezabilitate necesar construirii...

București - Giurgiu
Infrastructură

3 posibile variante de traseu pentru drumul de mare viteză București – Giurgiu

Consiliul de Administrație al Companiei Naționale de Investiții Rutiere (CNIR) a aprobat...

Timișoara - Moravița
Infrastructură

Și cel de-al doilea lot al Autostrăzii Timişoara – Moraviţa a fost lansat în licitație

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat că a...