Entitatea de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Financiar Non-bancar (SAL-Fin) a finalizat, în cursul anului 2021, un număr de aproximativ 1.300 de cereritransmise din partea consumatorilor, raportat la totalul de 807 cereri transmise în anulprecedent.
În prima jumătate a anului 2022, SAL-Fin a soluționat un număr de 288 cereri, din cele 630 înregistrate.
Astfel, din dosarele de conciliere instrumentate până în prezent, cea mai mare sumă obținută de un consumator care a apelat la procedurile de conciliere oferite de SAL-Fin a fost de 226.513 lei, aceasta reprezentând diferența de despăgubire și penalitățile aferente dosarului de daună deschis la un asigurător.
Mai mult decât atât, și în alte dosare instrumentate de SAL-Fin s-au primit sume importante, cum ar fi: 92.460 lei pentru achitarea reparațiilor unui autoturism avariat și pentru lipsa de folosință a acestuia, precum și 85.618 lei achitați de un asigurător în baza unei polițe CASCO.
CITEȘTE ȘI:
Mai mult de jumătate dintre site-urile brokerilor de închirieri de mașini încalcă legislația UE
1 din 5 români a folosit servicii online pentru asigurări. Barometrul UNSAR- IRES
Exporturile de mijloace de transport au crescut cu 4,2% în primele 10...
•Ada Ștefan10 decembrie 2024Principalele riscuri pentru România în 2025 sunt atât economice, majorarea taxelor şi...
•Flote Auto28 noiembrie 2024Exporturile de mijloace de transport au crescut cu 3,7% în primele 9...
•Ada Ștefan11 noiembrie 2024Pentru a menține competitivitatea industriei europene și pentru a se asigura că...
•Ada Ștefan5 noiembrie 2024
Comentați?