Advertisement

Mercedes-Benz
Home Piaţa auto Industrie auto Restructurare la Mercedes-Benz. Brandurile de lux, grupate într-o singură subsidiară

Restructurare la Mercedes-Benz. Brandurile de lux, grupate într-o singură subsidiară

Mercedes-Benz va grupa brandurile sale de lux Mercedes-Maybach, Mercedes-AMG şi vehiculele de teren G Class într-o singură subsidiară, ca parte a actualei restructurări de la firma mamă, Daimler AG, a anunţat luni un purtător de cuvânt al grupului german, transmite DPA.

Scopul este de a asigura reduceri de costuri pe plan interne şi accelerarea implementării măsurilor de restructurare, în vederea îmbunătăţirii profitabilităţii.

Independenţa brandurilor individuale va fi menţinută şi îmbunătăţită sub conducerea lui şefului AMG, Philipp Schiemer, care va prelua şi responsabilităţile suplimentare.

În februarie, Daimler a anunţat că urmează să îşi schimbe denumirea în Mercedes-Benz şi să listeze separat divizia de camioane până la finele anului. Această separare este cea mai importantă restructurare decisă de Ola Kallenius de la numirea sa în funcţia de director general al grupului german Daimler AG în urmă cu aproape doi ani. În plus, separarea de divizia de camioane îi va mulţimi şi pe investitori, care cer de mult timp conducerii Daimler să analizeze o listare a diviziei de camioane, care este unul dintre cei mai mari producători mondiali de vehicule comerciale.

Listarea diviziei de camioane – Daimler Truck – la Bursa de la Frankfurt ar urma să aibă loc până la finalul acestui an. La momentul oportun, Daimler îşi va schimba denumirea în Mercedes-Benz, a informat grupul german.

Daimler a revizuit recent în creştere estimările privind profitul din 2021, dar a avertizat că deficitul global de semiconductori ar putea afecta în continuare vânzările în trimestrul doi.

Estimările se bazează pe o redresare a accesului la cipuri pentru industria auto în semestrul doi din 2021, deşi în prezent există o vizibilitate limitată, se arată într-un comunicat al grupului german.

Cu toate aceste probleme, oficialii Daimler se aşteaptă ca profitul operaţional din 2021 să fie semnificativ mai ridicat decât în 2020, în urma redresării economiei mondiale după pandemia de coronavirus.

Marja de profit ajustat la divizia de maşini şi furgonete Mercedes ar urma să se situeze între 10% şi 12%, după ce anterior previzionase o marjă între 8% şi 10%. De asemenea, câştigurile din China ar urma să urce cu peste 7,5% în 2021, după ce anterior se prognoza un avans între 2% – 7,5%.

Daimler deţine divizia de lux Mercedes-Benz şi brandul Smart.

 

CITEȘTE ȘI:

Afacerile din comerțul auto-moto, în scădere cu 2,8% în luna aprilie față de martie

TEST COMPARATIV Renault Clio vs Toyota Yaris. Profesorul și novicele

Încasările din rovinietă au depăşit 5 mld. lei în ultimii 5 ani. Destinația banilor, o necunoscută

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Producția de automobile
Industrie auto

Producția de automobile franceză, la cel mai scăzut nivel din ultimii 60 de ani

Producția de automobile din Franța a atins cel mai scăzut nivel în...

Continental
Industrie auto

Continental accelerează dezvoltarea produselor cu ajutorul „Microsoft Azure AI”

Fără mai multe bătăi de cap cu fișa de specificații: Continental revoluționează...

audi
Industrie auto

În căutarea resurselor, Audi va concedia până la 7.500 de angajați până în 2029

Forța de muncă a producătorul auto german Audi va fi redusă semnificativ...

Industrie auto

Schimbare importantă la Dacia

Pentru a facilita înțelegerea nivelului de electrificare a motoarelor sale, Dacia a...