Advertisement

străinătate
Home Infrastructură Reorganizarea CNADNR: 68 de directori au fost trimişi la „munca de jos”

Reorganizarea CNADNR: 68 de directori au fost trimişi la „munca de jos”

Noua organigramă a Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale – CNADNR, aprobată deja în AGA, va fi pusă în aplicare începând cu data de 9 mai 2016.

Potrivit conducerii companiei, printre cauzele care au determinat apariţia unor blocaje tehnico-economice în derularea proiectelor se numără:

  • existenţa unui număr mare de personal cu funcţii de conducere;
  • dublarea nejustificată a unor atribuţii şi responsabilităţi;
  • lipsa unei structuri de monitorizare a proiectelor;
  • o activitate limitată în domeniul controlului;
  • lipsa unui departament specializat în proiectare şi cercetare;
  • insuficienţa numărului de Unităţi de Implementare atât pentru autostrăzi, cât şi pentru drumurile naţionale;
  • transparentizarea incipientă a procesului şi mecanismului decizional şi de
    conducere.

catalin-homor-cnadnr-floteautoÎn concluzie, organigrama elaborată şi aprobată are drept scop  perfecţionarea structurii organizatorice, care să determine o mai mare  flexibilitate în acţiune, la implementarea deciziei, la apropierea conducerii  de structura de execuţie, la eliminarea nivelurilor intermediare şi creşterea performanţelor manageriale, atât la nivel central, cât şi în regionale. Consider că cel mai important punct a fost, printre altele, şi înfiinţarea  Direcţiei de Proiectare, atât de necesară în reprofesionalizarea aparatului central al Companiei. Având în vedere suprapunere unor sarcini şi activităţi, am decis reducerea a 68 de posturi de conducere, care vor fi trecute pe posturi de execuţie, la nivel central şi regional”, a declarat Cătălin Homor, directorul general al CNADNR.

Totodată, acesta a explicat, că, pe fondul manifestării multor nereguli în activitatea companiei, s-a decis înfiinţarea unui Departament de Control, ce va avea în componenţă Serviciul CFG şi Serviciul Control Intern.

Tot pentru eficientizarea şi monitorizarea derulării tuturor proiectelor, a mai fost decisă şi înfiinţarea unor Unităţi de Implementare a Proiectelor (UIP), subordonate atât conducerii regionalelor, cât şi a direcţiei de implementare din cadrul CNADNR Central.

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Autostrada de Centură București
Infrastructură

Autostrada de Centură București. Sectorul dintre DN 4 și Autostrada A2 va fi deschis în iulie

Traficul rutier pe încă un sector din Autostrada de Centură București, între...

Podul peste Canal
Infrastructură

Cinci oferte pentru reparații capitale la Podul peste Canal de la Călărași, amplasat pe DN 3B

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a primit 5 oferte pentru...

podurile
Infrastructură

Podurile de la Basarabi și Poarta Albă intră în reabilitare. Finanțare din fonduri europene

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a semnat contractele pentru...

București - Giurgiu
Infrastructură

Două variante pentru punctul de plecare al drumului de mare viteză București – Giurgiu

Autostrada București – Alexandria (A6) cu profil prevăzut de 3 benzi pe...