Advertisement

străinătate
Home Infrastructură Reorganizarea CNADNR: 68 de directori au fost trimişi la „munca de jos”

Reorganizarea CNADNR: 68 de directori au fost trimişi la „munca de jos”

Noua organigramă a Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale – CNADNR, aprobată deja în AGA, va fi pusă în aplicare începând cu data de 9 mai 2016.

Potrivit conducerii companiei, printre cauzele care au determinat apariţia unor blocaje tehnico-economice în derularea proiectelor se numără:

  • existenţa unui număr mare de personal cu funcţii de conducere;
  • dublarea nejustificată a unor atribuţii şi responsabilităţi;
  • lipsa unei structuri de monitorizare a proiectelor;
  • o activitate limitată în domeniul controlului;
  • lipsa unui departament specializat în proiectare şi cercetare;
  • insuficienţa numărului de Unităţi de Implementare atât pentru autostrăzi, cât şi pentru drumurile naţionale;
  • transparentizarea incipientă a procesului şi mecanismului decizional şi de
    conducere.

catalin-homor-cnadnr-floteautoÎn concluzie, organigrama elaborată şi aprobată are drept scop  perfecţionarea structurii organizatorice, care să determine o mai mare  flexibilitate în acţiune, la implementarea deciziei, la apropierea conducerii  de structura de execuţie, la eliminarea nivelurilor intermediare şi creşterea performanţelor manageriale, atât la nivel central, cât şi în regionale. Consider că cel mai important punct a fost, printre altele, şi înfiinţarea  Direcţiei de Proiectare, atât de necesară în reprofesionalizarea aparatului central al Companiei. Având în vedere suprapunere unor sarcini şi activităţi, am decis reducerea a 68 de posturi de conducere, care vor fi trecute pe posturi de execuţie, la nivel central şi regional”, a declarat Cătălin Homor, directorul general al CNADNR.

Totodată, acesta a explicat, că, pe fondul manifestării multor nereguli în activitatea companiei, s-a decis înfiinţarea unui Departament de Control, ce va avea în componenţă Serviciul CFG şi Serviciul Control Intern.

Tot pentru eficientizarea şi monitorizarea derulării tuturor proiectelor, a mai fost decisă şi înfiinţarea unor Unităţi de Implementare a Proiectelor (UIP), subordonate atât conducerii regionalelor, cât şi a direcţiei de implementare din cadrul CNADNR Central.

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Caransebeş - Lugoj
Infrastructură

Câștigător desemnat pentru proiectarea drumului de mare viteză Caransebeş – Lugoj

CNAIR a desemnat, miercuri, câştigătorul contractului pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru...

Podul peste Prut
Infrastructură

Constructor desemnat pentru Podul peste Prut de la Ungheni, parte din Autostrada Unirii A8

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a desemnat societatea Ness Proiect...

Craiova - Filiaşi
Infrastructură

Primul lot al Autostrăzii Craiova-Filiaşi va fi scos la licitație

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis, luni, la...

București - Giurgiu
Infrastructură

CNIR pregătește licitația pentru proiectarea drumului de mare viteză București – Giurgiu

Caietul de sarcini pentru Autostrada/Drum Expres București – Giurgiu, etapa studiului de...