Advertisement

30 km/oră
Home Infrastructură Siguranţă rutieră Referendum privind limitarea vitezei la 30 km/oră în Capitală. A Franței

Referendum privind limitarea vitezei la 30 km/oră în Capitală. A Franței

Până vineri, 27 noiembrie 2020, la ora 17:00, parizienii sunt invitați să-și exprime opiniile cu privire la generalizarea limitei de viteză la 30 km/oră.

Măsura face parte dintr-un program de calmare a traficului rutier, încurajând mersul pe jos și cu bicicleta și oferind trasee sigure pentru așa-numitele persoane vulnerabile (vârstnici, copii, persoane cu mobilitate redusă).

Municipalitatea din Paris a arătat că viteza autovehiculelor este un factor important în cauzele accidentelor.

În acest moment, pe 60% din teritoriul parizian există deja o limitare de viteză de 30 km/oră. Generalizare a fost o promisiune de campanie a primarului Anne Hidalgo.

În Franța, limita de viteză de 30 km/oră este impusă în zonele rezidențiale, precum și pe o serie de drumuri numite „zona 30”. Această limitare este frecventă în zonele aglomerate, în afara drumurilor principale, pe drumurile care deservesc zonele rezidențiale, precum și în jurul școlilor. Se instituie și atunci când viteza de 50 km/h este considerată periculoasă, în special din cauza îngustimii străzilor sau a prezenței deosebit de ridicate a pietonilor. Deja o serie de orașe au impus această limită pentru viteza maximă de circulație în localitate.

 

CITEȘTE ȘI:

Teste rapide Covid la intrarea în Grecia prin vama Promachonas.

Poșta Română va livra, în continuare, permisele auto şi certificatele de înmatriculare

Cum se analizează opţiunea de utilizare a maşinilor „verzi”

 

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

accidentate
Siguranţă rutieră

INS: Scădere uşoară a numărului de persoane accidentate mortal în incidente de circulaţie

În cursul anului 2023 s-au înregistrat 28.962 accidente de circulaţie rutieră cauzatoare...

mașinile electrice
Siguranţă rutieră

Riscul ca mașinile electrice să accidenteze pietonii este de 2 ori mai mare decât în cazul mașinilor termice. Studiu

Mașinile electrice cu baterie (BEV) și hibridele plug-in (PHEV) în modul electric...

traficul rutier
Siguranţă rutieră

Topul orașelor din România în funcție de traficul rutier. Analiză Storia

Reșița, Oradea, Brașov, Botoșani și Deva sunt orașele din România cu traficul...

siguranţa rutieră a copiilor
Siguranţă rutieră

Ghiduri de educație rutieră pentru elevi, realizate de MAI și Ministerul Educației

Ministerul Afacerilor Interne (MAI), în colaborare cu Ministerul Educației, a publicat trei...