Mercedes Sprinter primește motoare noi și își mărește sarcina utilă. Altfel spus, își crește eficiența pe toate planurile.
Germanii au decis că a venit vremea upgrade-ului: după ce Iveco a prezentat impresionantul Daily, iar Ford a prezentat revoluționarul motor EcoBlue, ce va echipa modelul Transit, Mercedes răspunde cu un upgrade consistent pentru Sprinter. Noul model poate fi acum comandat în variante de la 3 la 5.5 tone, sarcina utilă crescând cu 450 kg față de modelul anterior. Noul Sprinter poate să care greutăți de la 2.95 la 3.41 tone, răspunzând astfel cerințelor adresate de clienți.
”Clienții care transportă greutăți mari și-au exprimat des dorința unei sarcini utile crescute. Aceștia desfășoră activități în domenii precum construcții sau servicii publice. De o sarcină utilă crescută beneficiază și modelele destinate transportului de persoane.”, a declarat șeful echipei de dezvoltare a modelului, Norbert Kunz.
Alte îmbunătățiri care pot fi aduse noului model includ variante speciale, destinate serviciilor de ambulanță și pompieri. Echipamentele grele pe care le implică acestea, pun în valoare creșterea greutății brute a noii variante. În plus, clienții pot spune adio conversiilor ulterioare și omologării individuale a vehiculelor speciale, pentru că le pot comanda direct din fabrică, cu toate certificatele și omologările incluse.
Nici sub capotă lucrurile nu vor mai sta la fel. Din vară, noul model de bază va produce 114 CP, înlocuind varianta de 95 de cai. Următoarea variantă de putere va urca la 143 CP, cu un plus de 13 cai față de precedenta variantă. Gama va fi completată de cele două variate de putere cunoscute, de 163 și 190 CP. Toate motoarele se aliniază la normele Euro 6/VI, care vor intra în vigoare începând cu luna septembrie.
Comentați?