RAR
Home Administrare flote Service RAR: Conflictele dintre clienți și service-urile auto, la masa negocierilor

RAR: Conflictele dintre clienți și service-urile auto, la masa negocierilor

Registrul Auto Român (RAR) a implementat o soluție rapidă de rezolvare a litigiilor dintre operatorii economici din piața auto și petenții nemulțumiți de prestarea serviciilor.

Astfel, considerând că interesul principal al unui petent este acela de a rezolva situația care a stat la baza reclamației, RAR propune concilierea drept o modalitate alternativă de soluționare a litigiilor cu operatorii economici autorizați tehnic, care poate salva tuturor timp și resurse.

”Prin urmare, înainte ca inspectorii RAR să meargă în control și să gestioneze speța, (situație care necesită mai mult timp) echipele RAR-DSP pot media rapid litigiul dintre petent și reclamat. O soluție eficientă și aplicată, care salvează tuturor timpul și resursele de orice fel”, explică instituția.

Pe site-ul www.rarom.ro, la secțiunea „Petiții și reclamații operatori economici”, clienții nemulțumiți pot opta pentru conciliere. Concret, dacă se preferă varianta amiabilă atunci când se face o reclamație, trebuie bifată căsuța: „Da, vreau conciliere!” și inspectorii RAR vor interveni în cel mai scurt timp. Aceștia vor contacta părțile implicate și vor media litigiul, astfel încât să se găsească și să se implementeze cea mai bună soluție de rezolvare a problemei.

Potrivit RAR, soluția menționată poate fi aplicată pentru orice persoană sau entitate ce reclamă nereguli privind activitățile de reparații, care, sub o formă sau alta, au încălcat legea.

 

 

 

CITEȘTE ȘI:

Cine finanțează și administrează o mega-flotă pentru E-Distribuție Muntenia

A fost atribuit contractul pentru proiectarea Drumului Radial 4 Nord Expres

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Dacia
Service

Vehicul de înlocuire. Mobilitate 100% cu Dacia

Începând din luna iunie 2023, clienții Dacia ale căror vehicule sunt afectate...

reparații auto
AsigurăriService

9 din 10 români vor publicarea unor prețuri de referință pe piața de reparații auto

9 din 10 români (93%) consideră că ar fi benefică publicarea anuală,...

Service

Calea către service-uri auto incluzive

Un studiu recent al celor de la Castrol identifică cinci pași cheie...

Întreținerea vehiculelor electrice
AnvelopeService

Întreținerea vehiculelor electrice. Costuri reduse, dar și noi provocări

La prima vedere, întreținerea vehiculelor electrice este mai ieftină decât cea a...