Registrul Auto Român (RAR) a implementat o soluție rapidă de rezolvare a litigiilor dintre operatorii economici din piața auto și petenții nemulțumiți de prestarea serviciilor.
Astfel, considerând că interesul principal al unui petent este acela de a rezolva situația care a stat la baza reclamației, RAR propune concilierea drept o modalitate alternativă de soluționare a litigiilor cu operatorii economici autorizați tehnic, care poate salva tuturor timp și resurse.
”Prin urmare, înainte ca inspectorii RAR să meargă în control și să gestioneze speța, (situație care necesită mai mult timp) echipele RAR-DSP pot media rapid litigiul dintre petent și reclamat. O soluție eficientă și aplicată, care salvează tuturor timpul și resursele de orice fel”, explică instituția.
Pe site-ul www.rarom.ro, la secțiunea „Petiții și reclamații operatori economici”, clienții nemulțumiți pot opta pentru conciliere. Concret, dacă se preferă varianta amiabilă atunci când se face o reclamație, trebuie bifată căsuța: „Da, vreau conciliere!” și inspectorii RAR vor interveni în cel mai scurt timp. Aceștia vor contacta părțile implicate și vor media litigiul, astfel încât să se găsească și să se implementeze cea mai bună soluție de rezolvare a problemei.
Potrivit RAR, soluția menționată poate fi aplicată pentru orice persoană sau entitate ce reclamă nereguli privind activitățile de reparații, care, sub o formă sau alta, au încălcat legea.
CITEȘTE ȘI:
Cine finanțează și administrează o mega-flotă pentru E-Distribuție Muntenia
A fost atribuit contractul pentru proiectarea Drumului Radial 4 Nord Expres
Comentați?