Advertisement

autostrada Moldova
Home Infrastructură Proiecte pentru drumurile care vor lega Autostrada Moldova A7 de graniţa cu Ucraina

Proiecte pentru drumurile care vor lega Autostrada Moldova A7 de graniţa cu Ucraina

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a lansat licitaţiile pentru realizarea studiilor de fezabilitate şi a proiectelor tehnice pentru drumurile expres Paşcani – Suceava şi Suceava – Siret. Cele două şosele vor completa, pe direcţia nord-sud, traseul Coridorului IX Pan European pe teritoriul României şi vor conecta aşa-zisa Autostrada Moldova A7 de graniţa cu Ucraina.

Pentru elaborarea Sudiului de Fezabilitate şi a Proiectului Tehnic de execuţie aferent Drumului Expres Paşcani – Suceava (61 km), valoarea estimată a contractului este de 15,2 milioane de lei fără TVA.

Durata contractului este de 24 luni, din care 14 luni pentru realizarea Studiului de Fezabilitate, 6 luni pentru Proiectul Tehnic de Execuţie şi 4 luni pentru servicii de asistenţă tehnică în pregătirea procedurilor de achiziţie a contractului de lucrări şi în obţinerea finanţării europene.

Pentru elaborarea Sudiului de Fezabilitate şi a Proiectului Tehnic de execuţie destinat Drumului Expres Suceava – Siret (41 km), valoarea estimată a contractului este de 13 milioane de lei fără TVA.

Durata contractului este de 24 luni, din care 14 luni pentru realizarea Studiului de Fezabilitate, 6 luni pentru Proiectul Tehnic de Execuţie şi 4 luni pentru servicii de asistenţă tehnică în pregătirea procedurilor de achiziţie a contractului de lucrări şi în obţinerea finanţării europene.

Termenul limită pentru depunerea ofertelor a fost stabilit pentru data de 23.04.2020.

Cele două şosele rapide, în lungime totală de aproximativ 100 km, se desprind din drumul de mare viteză Ploieşti – Paşcani, aşa-zisa Autostrada Moldova A7.

Autostrada A7, în lungime de 329 km, este compusă la rândul său din 4 tronsoane;

  • Ploieşti-Buzău (Muntenia Expres);
  • Buzău-Râmnicu Sărat-Focşani;
  • Focşani-Mărăşeşti-Adjud-Bacău;
  • Bacău-Roman-Paşcani.

Ultimele trei tronsoane formează, din punctul de vedere al CNAIR, „Drumul Siretului”.

Studiile de Fezabilitate şi Proiectele Tehnice, precum şi pregătirea documentaţiei de atribuire pentru execuţia lucrărilor sunt realizate, pentru primele 3 sectoare, de către societatea Consitrans, iar pentru cel de-al patrulea, de spaniolii de la Ingenieria Especializada.

Teoretic, Autostrada A7, cele două drumuri expres pe traseul Paşcani-Suceava-Siret şi tronsonul Bucureşti–Ploieşti (parte din Autostrada A3) vor completa ruta Coridorul IX Pan European pe teritoriul românesc.

 

CITEŞTE ŞI:

Dacia Duster vs Tesla Model X vs Hummer H1 – video!

Unde vor fi instalate staţiile de încărcare electrice pe autostrăzile A1 şi A2

Motivul pentru care industria auto va reintra pe o creştere uriaşă

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

București - Giurgiu
Infrastructură

3 posibile variante de traseu pentru drumul de mare viteză București – Giurgiu

Consiliul de Administrație al Companiei Naționale de Investiții Rutiere (CNIR) a aprobat...

Timișoara - Moravița
Infrastructură

Și cel de-al doilea lot al Autostrăzii Timişoara – Moraviţa a fost lansat în licitație

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat că a...

A8
Infrastructură

Licitații în pregătire pentru loturile montane ale Autostrăzii Unirii A8, ce însumează 116 km

Consiliul de Administrație al Companiei Naționale de Investiții Rutiere (CNAIR) a aprobat...

Podul peste Prut
Infrastructură

Contract semnat pentru construcția ansamblului de poduri peste Prut. Lucrările vor dura 2 ani

Contractul pentru construcţia ansamblului de poduri peste Prut, la Ungheni, a fost...