Continental România a continuat, și în 2020, să se implice și să susțină activități de responsabilitate socială derulate la nivel național și local, acolo unde compania își desfășoară activitatea. Sediile din Carei, Iași, Nădab, Sibiu și Timișoara au spus “prezent” multor proiecte în care compania, prin angajații săi sau prin sponsorizări ori donații, au putut să schimbe în bine comunitatea.
„Cei 20.000 de angajați ai Continental în România au dat dovadă de unitate și, prin inițiativele și creativitatea lor în timpul acestui an, coroborate cu sponsorizările făcute de companie, am putut să aducem, prin proiectele în care ne-am implicat, o mică schimbare în bine. Într-un an extrem, din multe puncte de vedere, una dintre cele patru valori ale companiei noastre iese în evidență: solidaritatea”, a explicat dr. Christian von Albrichsfeld, Head of Country Continental România.
Pandemia: implicare în lupta împotriva noului coronavirus
Angajații din toate sediile din România au strâns rândurile în acest an pentru a contribui la controlul răspândirii coronavirusului și s-au implicat pentru a oferi ajutor cât mai multor persoane. Continental România a sprijinit lupta împotriva răspândirii noului coronavirus atât financiar, cât și cu echipamente oferite spitalelor pentru a face față mai bine situației.
Printre inițiativele desfășurate în baza donațiilor făcute de Continental România de aproximativ 80.000 de euro, se numără achiziționarea a numeroase ventilatoare neinvazive, containere de triaj epidemiologic, infuzomate, teste COVID-19, kituri de prelevare plasmă, echipamente și consumabile pentru spitale și mediul universitar, precum și materiale pentru producția de viziere. Compania a împrumutat unei unități spitalicești și un AGV (Automated Guided Vehicle) echipat cu filtre UV pentru dezinfectarea coridoarelor.
Pe lângă toate acestea, mulți angajați au făcut și donații direct către organizații neguvernamentale care au inițiat proiecte pentru lupta împotriva COVID-19. Unii dintre ei s-au implicat, voluntar, în timpul liber, în urma unui training realizat în cadrul companiei, la un call-center DSP pentru a răspunde îngrijorărilor persoanelor care solicitau informații cu privire la pandemia de coronavirus; alții au donat sânge pentru a sprijini sistemul sanitar în această perioadă dificilă; alții au susținut inițiativele pentru producția de echipamente medicale alternative, precum vizierele, atât de necesare în lupta contra acestei epidemii.
Citiți articolul integral pe www.autoexpertindustry.ro
TE-AR MAI PUTEA INTERESA ȘI:
Este obligatorie „asigurarea” CDW la închirierea maşinilor?
Cine este Anca Dragu, prima femeie președinte a Senatului României
Ce se va întâmpla cu euro și dolarul în 2021?
Comentați?