Priorităţile telematicii în 2019

Priorităţile telematicii în 2019 constau în dezvoltarea aplicaţiilor pentru smartphone şi soluţii pentru o mai bună comunicare şofer-dispecer-manager.



Piaţa telematicii va continua să fie extrem de competitivă în 2019, iar confruntarea se va da în continuare între dezvoltatorii de soluţii telematice şi producătorii de vehicule care integrează astfel de echipamente.

Având în vedere criza forţei de muncă şi, în acest context, dorinţa transportatorilor de a facilita munca angajaţilor, în 2019 focusul va fi, cel mai probabil, pe dezvoltarea aplicaţiilor pentru mobil şi integrarea aplicaţiilor telematice cu sistemele ERP. Acest din urmă element este foarte important deoarece, în general, clienţii solicită un transfer mare de informaţii.

Ca şi tendinţe generale, WebEye se aşteaptă la creşterea în continuare a gradului de penetrare a telematicii, precum şi la creşterea nivelului de automatizare şi personalizare a rapoartelor, dată fiind tendinţa transportatorilor de a petrece cât mai puţin timp studiind aplicaţiile.

O prioritate a WebEye în 219 este întărirea brandului pe pieţele din Europa, inclusiv România, unde grupul are o echipă puternică şi a raportat, în ultimii ani, creşterea constantă a cifrei de afaceri.

De asemenea, WebEye România urmăreşte creşterea pieţei pe segmentul soluţiei MyWebEye, care se adresează van-urilor.

„Ne vom concentra în continuare pe calitate, pentru că avem clienţi din ce în ce mai exigenţi mai ales în ceea ce priveşte managementul combustibilului şi al întreţinerii camioanelor. Comunicarea este a doua direcţie importantă, pentru că de ea depinde în mare măsură performanţa unei companii. În acest sens am dezvoltat aplicaţia de mobil WebEye Driver pentru şoferi, dispeceri şi manageri”, a declarat Levente Gall, CEO WebEye Europa Centrală şi de Est.

WebEye Driver înlesneşte atât comunicarea cu şoferul prin serviciul de mesaje scrise, cât şi un management general mai bun, prin opţiunile predefinite de alimentări combustibil, costuri, urmărirea anumitor senzori (de exemplu temperatura). Această aplicaţie este integrată şi cu modulul de Scanner, care scanează şi transmite rapid CMR-urile. Pentru cei care folosesc echipările WebEye şi pentru taxa de drum în Ungaria, WebEye Driver pune la dispoziţia clientului posibilitatea de management rapid asupra schimbului de axe. Acest lucru se va face cu o simplă selecţie a numărului de axe, funcţie prin care se reduce cât mai mult riscul ca transportatorii să primească accidental amenzi.

Toate aceste dezvoltări sunt gândite la nivel global, fiind utilizate atât în România, cât şi în celelalte ţări.

Dintre soluţiile telematice, sunt preferate în continuare cele care monitorizează consumul de combustibil. WebEye va dezvolta modul de prelucrare şi interpretare a datelor din CanBus.

„WebEye furnizează mii de date clienţilor şi pot fi accesate individual pe fiecare vehicul şi şofer în parte. Pentru a economisi timpul clienţilor şi angajaţilor şi a eficientiza munca, vom oferi rapoarte personalizate unde clientul va avea posibilitatea de a specifica care sunt acele informaţii pe care vrea să le generăm automat şi acestea vor fi pe toată flota. În plus, ce ne diferenţiază pe noi, furnizorii de soluţii telematice, sunt elemente precum exactitatea informaţiilor furnizate, complexitatea rapoartelor şi integrarea lor într-un singur program, capitole la care WebEye aduce continuu îmbunătăţiri”, a mai spus Levente Gall.

În România, piaţa este saturată cu firme de urmărire GPS, dar concurenţa în telematică este mai mică. 90% dintre transportatori folosesc în prezent un sistem de monitorizare.

 

 

 

Adaugati comentariu