Piața de logistică a comerțului electronic a crescut cu 27,3% la nivel mondial

Creșterea vânzărilor online, înregistrată anul trecut pe fondul restricțiilor impuse de pandemie, s-a reflectat direct pe piața de logistică a comerțului electronic, care a crescut cu 27,3% la nivel mondial, potrivit unei analize realizate de Transport Intelligence.
Piața de logistică a comerțului electroni

Potrivit documentului, în 2020, rate de creștere mai mari au fost observate în economiile în curs de dezvoltare și pe piețele în care comerțul electronic este un fenomen mai nou. Cu toate acestea, au fost înregistrate avansuri semnificative ale pieței de logistică a comerțului electronic și pe piețe mature, precum Marea Britanie și SUA.

Piața de logistică a comerțului electronic din regiunea Asia Pacific a crescut, în 2020, cu 22%. Evaluată la 152,9 miliarde de euro, este cea mai mare piață regională din lume, reprezentând 41,6% din total. Creșterea a fost condusă de China, unde vânzările din comerțul electronic au fost stimulate printr-un marketing interactiv. Consumatorii chinezi au fost conectați la site-urile comerciale prin streaming live și aplicații video. De exemplu, Douyin, versiunea chineză a TikTok, a menționat că tranzacțiile din comerțul electronic s-au triplat în 2020, ajungând la 64,1 miliarde euro.

Și piața comerțului electronic din Europa a prosperat după închiderea magazinelor neesențiale, astfel că piața de logistică aferentă a avansat cu 26,5%. Evaluată la 70,844 miliarde de euro, a devenit a treia cea mai mare piață regională la nivel global.

Piața de logistică a comerțului electronic din America de Nord a crescut cu 33,9% în 2020. Evaluată la 128,783 miliarde de euro, reprezenta aproape o treime din piața globală. Creșterea a fost condusă de Statele Unite, unde veniturile anuale ale Amazon, au urcat, anul trecut, cu 36,1%.

Cu toate acestea, consultanții de la Transport Intelligence estimează că piața de logistică a comerțului electronica va înregistra un avans mai moderat în următorii cinci ani, rata nominală de creștere anuală (CAGR) în perioada 2020-2025 fiind de 8,6%.

”Economiile dezvoltate vor înregistra în mare parte rate de creștere cu o singură cifră în intervalul analizat. Cu toate acestea, creșterea continuă a comerțului electronic reprezintă o oportunitate pentru companiile de logistică, mai ales că mulți consumatori se îndreaptă spre comerțul electronic. De exemplu, un studiu realizat de Asociația Federală a Comerțului Electronic și Comenzilor prin Poștă din Germania a arătat că aproximativ 75% dintre cumpărători vor continua să comande la fel sau mai mult de la comercianții online cu amănuntul, față de 50% în 2019”, se menționează în analiza Transport Intelligence.

 

CITEȘTE ȘI:

Bulgaria reînchide, pentru a treia oară, școlile, mall-urile, restaurantele și teatrele

Alte trei localități din jurul Capitalei au intrat în carantină – Berceni, Brăneşti şi Otopeni

Aproape o treime din Franța, inclusiv Parisul, intră în carantină timp de 1 lună

 

 

Adaugati comentariu