Advertisement

peugeot-vehicule-diesel-floteauto
Home Piaţa auto Peugeot: Nu am păcălit niciodată consumatorii în privinţa vehiculelor diesel

Peugeot: Nu am păcălit niciodată consumatorii în privinţa vehiculelor diesel

PSA Peugeot Citroen, al doilea producător auto din Europa, a anunţat că nu a păcălit niciodată consumatorii în privinţa vehiculelor sale diesel, făcând aluzie la scandalul emisiilor cu care se confruntă rivala Volkswagen.

Peugeot a promis noi măsuri pentru ca nivelul emisiilor la vehiculele sale să fie mai redus şi a anunţat că va publica în curând datele privind consumul real de combustibil la modelele companiei, transmite AFP, preluată de Agerpres.

Producătorul auto francez susţine că nu a echipat niciodată vehiculele cu acel soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel. Volkswagen face obiectul unor investigaţii în mai multe ţări, inclusiv în Germania, după ce a recunoscut că a echipat 11 milioane de vehicule vândute la nivel mondial (dintre care 2,8 milioane în Germania) cu acel soft.

În trimestrul trei din 2015, livrările PSA Peugeot Citroen au scăzut cu 17% în China şi sud-estul Asiei, cu 23% în America Latină şi au crescut cu 6,1% în Europa.

Peugeot se bazează pe vehiculele cu motoare diesel, în special în Europa. Acest tip de motor a reprezentat aproximativ 60% din vânzările sale europene în primul semestru din acest an şi 42% pe plan global.

Veniturile PSA Peugeot Citroen au crescut cu 3,2% în trimestrul trei din acest an, la 12,4 miliarde de euro (13,7 miliarde de dolari) datorită majorării livrărilor în Europa. Pe plan global, vânzările companiei au scăzut cu 4,3%, parţial din cauza încetinirii pieţei chineze.

PSA Peugeot Citroen a revizuit în creştere estimările privind avansul pieţei auto europene în acest an, de la 6% la 8%.

În mai 2014, grupul chinez Dongfeng a achiziţionat o participaţie de 14% în Peugeot pentru a ajuta la redresarea companiei franceze.

Peugeot vinde acum mai multe vehicule în China decât în Franţa şi împreună cu Dongfeng vrea să comercializeze anual 1,5 milioane de vehicule pe piaţa chineză până în 2020.

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

AutoturismePiaţa auto

Premieră mondială: centură de siguranță „multiadaptivă”

Volvo Cars a prezentat o îmbunătățire majoră a centurii de siguranță. Versiunea...

AutoturismeFlotă verdePiaţa auto

Noul Kia Sportage, electrificat și versatil

Cu peste 7 milioane de unități vândute, Sportage, bestsellerul Kia este lider...

AutoturismeFlotă verdePiaţa auto

Fiat Grande Panda a ajuns în România

Noul Fiat Grande Panda, primul model al noii familii globale, a ajuns...

AutoturismePiaţa auto

Comenzi deschise pentru Dacia Bigster mild hybrid-G 140

Versiunea Bigster mild hybrid-G 140 (motorizare cu carburație mixtă benzină/GPL, de 140...