Advertisement

infrastructura-rutiera-banca-mondiala-floteauto
Home Infrastructură Banca Mondială: Aproximativ 40% dintre drumurile din ţară sunt destul de proaste

Banca Mondială: Aproximativ 40% dintre drumurile din ţară sunt destul de proaste

România are nevoie de autostrăzi şi reţele de transport, în condiţiile în care, la ora actuală, aproximativ 40% dintre drumurile din ţară sunt destul de proaste, a afirmat Ismail Radwan, specialist în cadrul Băncii Mondiale. Potrivit acestuia, construcţia infrastructurii de transport costă 16 miliarde de euro, de patru ori mai mult decât fondurile disponibile.

„Pe partea de guvernanta corporatista, în sectorul transporturilor sunt foarte multe lucruri ce trebuie facute. România are nevoie de autostrazi si retele de transport. S-a calculat ca acestea vor costa 16 miliarde de euro, iar noi am primit numai 4 miliarde de euro de la Comisia Europeana pentru perioada urmatoare. Cred ca trebuie cheltuiti acesti bani, mai ales ca sunt gratis. Reabilitarea drumurilor trebuie revizuita, pentru ca aproximativ 40% dintre drumurile din România sunt destul de proaste (…) Daca în anul 1990, autostrazile reprezentau doua treimi din capacitatea de transport, acum acestea reprezinta doar o treime”, a menţionat Ismail Radwan, prezent la Forumul Investitorilor Străini.

Oficialul Bancii Mondiale a adaugat ca România trebuie sa aduca îmbunatatiri climatului economic, în special mediului de afaceri, infrastructurii si bunei guvernantei.

„Climatul economic poate fi îmbunatatit în trei sectoare: mediul de afaceri, infrastructura si buna guvernanta. România continua sa fie în urma Bulgariei si Poloniei. În România îti trebuie 200 de zile sa ai curent electric pentru o noua casa, la fel astepti si pentru o autorizatie de constructie. IMM-urile se plâng cel mai mult de acest lucru. Legea insolventei si reducerea TVA începând din 2016 sunt câstiguri foarte mari si trebuie sa ne axam asupra lor”, a punctat Ismail Radwan.

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Caransebeş - Lugoj
Infrastructură

Contract semnat pentru proiectarea drumului de mare viteză Caransebeş – Lugoj

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a semnat cu societatea...

Valea Prahovei
Infrastructură

Soluții de avarie pentru traficul de pe Valea Prahovei

În condițiile în care Autostrada Ploiești – Brașov nu este gata nici...

A0 Nord
Infrastructură

Autostrada A0 Nord. Se deschide circulația rutieră pe porțiunea dintre Lotul 2 și DN 2

Începând de joi, circulația rutieră pe Autostrada de Centură București A0 Nord...

Bacău - Piatra Neamț
Infrastructură

Drumul Expres Bacău – Piatra Neamț, la un pas de lansarea licitației de proiectare și construcție

Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) a transmis, spre validare, la Agenția...