Advertisement

Pasajul Olteniței
Home Infrastructură Pasajul Olteniței – Popeşti-Leordeni va fi deschis circulației pe 27 mai

Pasajul Olteniței – Popeşti-Leordeni va fi deschis circulației pe 27 mai

Pasajul Olteniței – Popeşti-Leordeni se pregătește pentru deschiderea circulației rutiere, termenul probabil fiind sâmbătă, 27 mai, a anunțat secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu.

”La Pasajul Olteniței – Popeşti-Leordeni a început realizarea semnalizării rutiere verticale și orizontale, necesare pentru darea în trafic. Data cea mai probabilă este sîmbătă, 27 mai. Odată cu darea în trafic a pasajului, se vor da în trafic și 3,6 km din Centura București lărgită la 4 benzi + 1,6 km modernizați din DN 4”, a arătat Ionel Scrioșteanu.

Potrivit acestuia, DN 4 (Șoseaua Olteniței) va fi lărgit la 4 benzi în orașul Popești-Leordeni, pe un sector cuprins între Danubiana și intrarea în Capitală.

”Va continua dezvoltarea infrastructurii rutiere și îmbunătățirea conectivității cu o gândire integrată a lucrărilor de la Pasajul Olteniței – Popești-Leordeni, prin demararea unui proiect de lărgire a DN 4 la 4 benzi, în colaborare cu Consiliul Județean Ilfov, prin domnul președinte Hubert Thuma și cu Primăria orașului Popești-Leordeni, prin domnul primar Petre Iacob și domnul viceprimar George Adrian Ștefănescu. Este vorba de proiectul pentru modernizarea DN 4 (Șoseaua Olteniței), pe sectorul de drum ce traversează orașul Popești-Leordeni, cuprins între Danubiana și intrarea în București, pentru care a fost semnat Acordul de Parteneriat zilele trecute între CNAIR și Primăria orașului Popești-Leordeni”, a explicat secretarul de stat.

Astfel, sunt prevăzute următoarele lucrări:

  • lărgirea la 2 benzi pe sens,
  • intersecție semaforizată DN 4 x Strada Drumul Fermei,
  • intersecție semaforizată DN 4 x Strada Maica Tereza,
  • sens giratoriu dublu în zona Pieței Sfânta Maria nr. 1,
  • amenajarea trotuarelor și a spațiilor verzi,
  • canalizare pluvială.
  • rețele de utilități subterane

Valoarea proiectului este de aproximativ 100 milioane lei, finanțarea fiind asigurată de Ministerul Transporturilor din fonduri europene.

 

 

CITEȘTE ȘI:

Segmentul final parcurs până la destinatar este responsabil de 77% din costurile de transport

Un pas înainte pentru drumul de legătură între Autostrada A3, DN 1 și Aeroportul Brașov-Ghimbav

 

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Timișoara Vest
Infrastructură

Contract semnat pentru construcția Variantei Ocolitoare Timișoara Vest

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a semnat cu compania...

Târgu Neamț - Târgu Frumos
Infrastructură

Autostrada Unirii A8. Licitație pentru construcția tronsonului I Târgu Neamț – Târgu Frumos

Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) a transmis, miercuri, spre publicare în...

valea doftanei
Infrastructură

Modernizarea DJ 102I Valea Doftanei – Brădet, alternativă la DN 1, ar putea începe în 2025

Consiliul Judeţean Braşov a anunțat că va lua toate măsurile pentru ca...

Pipirig - Vânători Neamț
Infrastructură

Constructor desemnat pentru Lotul Pipirig – Vânători Neamț (Leghin), parte din A8

Asocierea SA&PE Construct – Spedition UMB – Tehnostrade – Euro-Asfalt a câștigat...