Pachet complet de finanţare de la Peugeot

Gama Peugeot dedicată clienţilor business a fost creată pentru a minimiza, în fiecare clasă, costul total de folosinţă al autovehiculelor, graţie optimizării valorii finanţate şi costurilor de întreţinere. Responsabilii de flote au la dispoziţie şi servicii menite să uşureze şi să eficientizeze procesul de management al acestora.



Peugeot a înregistrat anul trecut în România o creştere de 7,36% a volumului de  vânzări de automobile comparativ cu anul precedent, ajungând la un total de 3.135  de unităţi. Modelul 3008, care a primit peste 30 de premii internationale de la  lansare, inclusiv prestigiosul titlu European Car of the Year, a fost cel care a reuşit  cel mai mare salt – 339,8% – şi un total de 476 de unităţi, în timp ce volume  importante au fost trecute în contul lui 208, cu 739 automobile comercializate.

Trendul ascendent s-a menţinut şi în primele cifre comunicate anul acesta de către  Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor de Automobile, în luna ianuarie  consemnându-se un salt de 9,9 procente faţă de prima lună din 2017. Modelele 208  (60%) şi 3008 (64%) au reprezentat şi de această dată motorul acestui progres.  Portofoliul Peugeot, care acoperă toate segmentele importante de piaţă, reprezintă  unul dintre resorturile acestui salt, dar, fără îndoială, un alt atu important pentru  această creştere au reprezentat-o şi vehiculele destinate clienţilor de flote.

Gama Peugeot dedicată companiilor oferă servicii speciale pentru acest tip de clienţi şi optimizează, înfiecare clasă, costul total de folosinţă indiferent de perioada sau numărul de kilometri alese de utilizator. Automobilele Peugeot beneficiază de unele dintre cele mai bune valori de revânzare. Optimizarea valorii finanţate, costurile mici de mentenanţă şi anvelope, consumul redus de combustibil şi nivelul scăzut de emisii CO2 (pentru dezvoltarea durabilă şi reducerea taxelor), reprezintă argumente solide în alegerea unei flote. Se adaugă dotări echilibrate, menite să îndeplinească toate cerinţele de confort şi siguranţă specifice clienţilor business, dar şi standardizare pentru eficientizarea bugetării companiei. În plus, Gama Peugeot propune şi echipamente suplimentare faţă de dotarea standard, precum alarmă, asistenţă parcare spate, Bluetooth şi hands free, covoraşe cauciuc Peugeot, sistem navigaţie sau instalaţie audio cu radioCD şi MP3 (vehicule comerciale).

Foto: Peugeot
Foto: Peugeot

Pentru finanţare, clienţii pot alege fie leasingul financiar, fie pe cel operaţional. În cazul celui dintâi, termenii şi condiţiile generale presupun încheierea de către finanţator, prin intermediul unui broker, al unor poliţe de asigurare RCA şi CASCO valabile pe toată durata contractului, dar şi plata altor costuri asociate acestuia, precum cele de înmatriculare, înscriere la Arhiva Electronică sau vamă, rovignietă, impozit, comision lunar de gestiune şi alte costuri generate de transferul de proprietate.

Contractul de leasing operaţional este oferit pe o perioadă cuprinsă între 12 şi 48 de luni şi o limită de 150.000 de kilometri. Serviciile ce pot fi incluse sunt rata financiară, costurile de înmatriculare, cu rovigneta şi asigurările (Full CASCO, RCA, accidente şofer şi persoane transportate), mentenanţa completă, în cadrul acesteia fiind prevăzute reviziile periodice şi obligatorii, reparaţiile mecanice, nelimitate în număr, cantitate şi frecvenţă, precum şi ITP-ul şi reparaţiile de întreţinere prevăzute în urma acestui control. În egală măsură, administratorii de flote nu vor mai trebui să-şi facă griji în ceea ce priveşte achiziţionarea şi schimbarea anvelopelor, ori stocarea acestora în cazul schimbării sezoniere, ori cu gestionarea combustibilului. Peugeot gestionează toate serviciile legate de achiziţionarea de carburanţi, servicii şi/sau produse adiţionale selectate de client, de la staţiile furnizorilor agreaţi. Toate prestaţiile asociate administrării combustibilului sunt incluse în acest serviciu, mai puţin costul combustibilului consumat de către client, ce va fi plătit şi refacturat integral clientului conform clauzelor contractuale.

Gamă amplă de vehicule comerciale

Comparativ cu anul precedent, în 2017 am consemnat un spor de 7,4% în cazul vehiculelor comerciale şi de 240% pentru versiunile Combi ale lui Boxer şi Expert, numărul total de unităţi comercializate fiind de 762. Un rezultat care confirmă faptul că flota Peugeot cuprinde o gamă completă de vehicule modulare şi versatile dedicate profesioniştilor, capabilă să satisfacă orice exigenţă de transport şi să simplifice viaţa profesională. Vehiculele Comerciale Peugeot garantează confortul maxim, înalta performanţă şi un nivel de emisii de CO2 în conformitate cu noile reglementări europene. În plus, modelele Partner, Expert şi Boxer, cu multiplele lor declinări, îmbină cele mai importante atuuri pe care trebuie să le deţină vehiculele de acest tip (soliditate, robusteţe, fiabilitate şi flexibilitate), dovedindu-se soluţii eficiente pentru fiecare model de business, de la artizanat la activităţile specifice întreprinderilor mari.

Peugeot Professional pune la dispoziţia clienţilor de flote o gamă complexă de modele şi versiuni. Portofoliul este deschis de Partner cu motor 1.6 HDI FAP de 75 CP, un volum util de 3,3 metri cubi şi o sarcină utilă de la 600 kg. Peugeot Expert L este disponibil cu un motor 1.6 HDI FAP de 120 CP, cutie manuală cu 5 trepte, şi propune mai multe versiuni în ceea ce priveşte volumul şi sarcina utilă: de la 5,1 metri cubi/ 1.000 kg până la 6,6 metri cubi/ 1.200 kg. În fine, Boxer HDI este disponibil în nu mai puţin de 8 variante. Sunt oferite versiunile de 110, 130 şi 163 CP, în timp ce volumul util variază între 8.4 şi 17 metri cubi, iar sarcina utilă între 1.080 şi 1.515 kilograme.

peugeot
Foto: Peugeot

Totodată, Peugeot are şi un program de transformare a vehiculelor comerciale, conceput pentru a oferi o gamă largă de produse specializate pentru gamele de furgon Partner, Expert sau Boxer precum şi în cazul şasiului Boxer. Gama oferă cele mai eficiente combinaţii de sarcina utilă şi capacitate de transport, care permite un timp de livrare redus pentru versiunile standard, dar şi flexibilitatea de a oferi conversii personalizate pentru orice model de vehicul comercial: transport persoane şi persoane cu dizabilităţi, pentru mărfuri comerciale, produse de panificaţie sau medicamente, transport izoterm, refrigerat sau congelat, platforme cu nacelă, vehicule de ambulanţă şi descarcerare, specializate pentru construcţii drumuri şi poduri, platforme transport autovehicule, cisterne sau autovehicule blindate pentru transportul valorilor.

Contractul naţional de service

Clienţii Peugeot beneficiază de contracte de service cu aplicabilitate naţională, care presupun preţuri unitare ale pieselor de schimb şi tarife de manoperă adaptate pieţei, condiţii comerciale cu grile de discount curelate cu dimensiunea flotei, asistenţă tehnică şi comercială printr-un reprezentant al departamentului de service al importatorului şi aplicabilitatea garanţiei lucrărilor în orice service al reţelei. În plus, pentru clienţii corporate sunt disponibile: facturarea centralizată a tuturor intervenţiilor efectuate în perioada unei luni, monitorizarea aplicării condiţiilor contractuale, a respectării metodelor şi baremelor de timp pentru reparaţii şi a utilizarii pieselor de schimb de origine şi, pe baza unui contract, autovehicule de înlocuire.

Programele de garanţie extinsă funcţionează pe perioade totale de până la 60 de luni sau 200.000 km. Importatorul oferă estimarea costurilor de întreţinere şi mentenanţă pentru modelele gamei Peugeot în condiţiile de durată de utilizare şi kilometraj solicitate.

Peugeot Assistance

Printr-un simplu apel telefonic, gratuit, tel-verde, 08008 44.24.24 (din reţeaua Romtelecom) sau la 021-326.44.44 (număr cu tarif normal, apelabil oriunde în Europa), clienţii au la dispoziţie, 7 zile din 7, timp de 24 de ore, servicii de asistenţă tehnică ce le permit să depăşească situaţiile dificile. Peugeot Assistance garantează o intervenţie promptă, o diagnosticare precisă graţie expertizei tehnice a specialiştilorPeugeot, remedierea defecţiunilor la faţa locului (în majoritatea cazurilor) sau remorcarea vehiculului până la cea mai apropiată unitate service. Trebuie precizat că reţeaua europeană este capabilă să intervină cu peste 1.200 de vehicule provenind de la 600 de ateliere service.

Sunt disponibile şi servicii suplimentare pentru autovehiculele Peugeot aflate în garanţie. Astfel, dacă efectuarea reparaţiei implică imobilizarea vehiculului pentru mai mult de o zi, la cererea clientului şi în funcţie de disponibilitate, se poate pune la dispoziţia acestuia un vehicul de înlocuire pentru o perioadă de maximum 4 zile. Mai mult, în cazul în care se află la peste 100 km de domiciliu, atât şoferului maşinii cât şi celorlalţi pasageri, li se mai poate oferi fie asigurarea transportului până la domiciliul acestora şi transportul unei singure persoane în vederea recuperării autovehiculului, fie cazarea în localitatea unde se găseşte service-ul care a asigurat intervenţia, pentru maximum 3 nopţi şi transportul unei persoane în vederea recuperării autovehiculului. Dacă intervenţia face obiectul garanţiei contractuale, toate aceste servicii suplimentare sunt gratuite.

 

(Articol publicat în revista Flote Auto, Suplimentul „Soluţii de finanţare”, martie 2018)

Adaugati comentariu