Advertisement

Home Finanţare Leasing operaţional Oana Iancu, noul director comercial al Business Lease România

Oana Iancu, noul director comercial al Business Lease România

Business Lease, unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de mobilitate şi leasing operaţional din Olanda şi Europa Centrală şi de Est, anunţă numirea Oanei Iancu în funcţia de Director Comercial pentru Bucureşti şi Cluj. Cu o experienţă de peste 19 ani în industria furnizării de soluţii de mobilitate, anterior ocupând roluri strategice în organizaţii de top din domeniu, Oana Iancu va coordona, operaţiunile comerciale şi de marketing, fiind responsabilă cu dezvoltarea operaţiunilor companiei pe piaţa românească şi raportând direct către Philip Aarsman, Director General Business Lease România.

„Sunt entuziasmată în legătură cu această nouă provocare şi am încredere că voi putea duce mai departe, alături de partenerii noştri de business, misiunea asumată de Business Lease România prin implementarea consistentă a valorilor noastre centrate pe client. În 2018 ne concentrăm pe creşterea cotei de piaţă şi îmbunătăţirea poziţiei de furnizor preferat în rândul partenerilor noştri de business. Ne propunem să oferim clienţilor o nouă viziune asupra leasingului operaţional full service prin întărirea parteneriatelor noastre în care termenii strategici de tip cost, timp şi eficienţă operaţională înglobează grija pentru client. Am încredere în echipa care îmi este alături şi în compania care a implementat în România acest nou model de business în care grija permanentă faţă de client şi personalizarea produselor în funcţie de nevoile particulare ale acestuia sunt elemente centrale”, a precizat Oana Iancu, noul Director Comercial al Business Lease România.

Piaţa de leasing operaţional din România este în continuă dezvoltare, iar Business Lease caută să fie mereu în pas cu cerinţele şi nevoile pieţei, punând accent pe factorul uman şi investind constant în dezvoltarea şi promovarea oamenilor.

„Business Lease se concentrează pe oferirea serviciilor integrate de leasing operaţional full service şi management de flote prin care urmăreşte reducerea cheltuielilor de mobilitate pentru clienţi. Piaţa serviciilor este o piaţă a oamenilor şi de aceea investim constant în angajaţii noştri şi păstrăm lângă noi experţi în domeniu”, a subliniat Philip Aarsman, directorul general al Business Lease România.

În pas cu tendinţele la nivel internaţional, Business Lease a început să gândească deja o extindere a termenului de mobilitate, văzut nu doar din perspectiva utilizării maşinii. Spre exemplu, va pune accent pe optimizarea flotelor auto prin car-sharing sau închirierea pe termen scurt, în funcţie de nevoile clienţilor, sau carduri de mobilitate care să le permită utilizatorilor folosirea mai multor modalităţi de a călători (autoturism, tren, avion, taxi, metrou etc.).

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Compania Națională de Investiții
Leasing operaţional

Compania Națională de Investiții contractează 12 autoturisme în leasing operațional

Compania Națională de Investiții va contracta, prin licitație, un număr de 12...

TCO
Leasing operaţional

TCO: mașini electrice vs mașini termice

Accelerarea adoptării mașinilor electrice pe baterie este determinată de doi factori esențiali:...

ayvens
Leasing operaţional

Ayvens intră în parteneriat cu BYD pentru a livra vehicule electrice în Europa

Ayvens (ALD Automotive – LeasePlan) a semnat un memorandum de înțelegere cu...

arval
Leasing operaţional

Observatorul Arval pentru Mobilitate 2024: 9 din 10 manageri spun că flotele lor vor crește sau vor rămâne stabile în următorii 3 ani

Majoritatea companiilor românești rămân încrezătoare în viitorul flotelor lor, 88% anticipând stabilitate...