Oana Iancu, noul director comercial al Business Lease România

Business Lease, unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de mobilitate şi leasing operaţional din Olanda şi Europa Centrală şi de Est, anunţă numirea Oanei Iancu în funcţia de Director Comercial pentru Bucureşti şi Cluj.



oana_iancu

Cu o experienţă de peste 19 ani în industria furnizării de soluţii de mobilitate, anterior ocupând roluri strategice în organizaţii de top din domeniu, Oana Iancu va coordona, operaţiunile comerciale şi de marketing, fiind responsabilă cu dezvoltarea operaţiunilor companiei pe piaţa românească şi raportând direct către Philip Aarsman, Director General Business Lease România.

„Sunt entuziasmată în legătură cu această nouă provocare şi am încredere că voi putea duce mai departe, alături de partenerii noştri de business, misiunea asumată de Business Lease România prin implementarea consistentă a valorilor noastre centrate pe client. În 2018 ne concentrăm pe creşterea cotei de piaţă şi îmbunătăţirea poziţiei de furnizor preferat în rândul partenerilor noştri de business. Ne propunem să oferim clienţilor o nouă viziune asupra leasingului operaţional full service prin întărirea parteneriatelor noastre în care termenii strategici de tip cost, timp şi eficienţă operaţională înglobează grija pentru client. Am încredere în echipa care îmi este alături şi în compania care a implementat în România acest nou model de business în care grija permanentă faţă de client şi personalizarea produselor în funcţie de nevoile particulare ale acestuia sunt elemente centrale”, a precizat Oana Iancu, noul Director Comercial al Business Lease România.

Piaţa de leasing operaţional din România este în continuă dezvoltare, iar Business Lease caută să fie mereu în pas cu cerinţele şi nevoile pieţei, punând accent pe factorul uman şi investind constant în dezvoltarea şi promovarea oamenilor.

„Business Lease se concentrează pe oferirea serviciilor integrate de leasing operaţional full service şi management de flote prin care urmăreşte reducerea cheltuielilor de mobilitate pentru clienţi. Piaţa serviciilor este o piaţă a oamenilor şi de aceea investim constant în angajaţii noştri şi păstrăm lângă noi experţi în domeniu”, a subliniat Philip Aarsman, directorul general al Business Lease România.

În pas cu tendinţele la nivel internaţional, Business Lease a început să gândească deja o extindere a termenului de mobilitate, văzut nu doar din perspectiva utilizării maşinii. Spre exemplu, va pune accent pe optimizarea flotelor auto prin car-sharing sau închirierea pe termen scurt, în funcţie de nevoile clienţilor, sau carduri de mobilitate care să le permită utilizatorilor folosirea mai multor modalităţi de a călători (autoturism, tren, avion, taxi, metrou etc.).

 

Adaugati comentariu