Advertisement

pasaj Ikea
Home Infrastructură Noul ministru al Trasporturilor anunță angajări la viitoarea Companie Națională de Investiții Rutiere

Noul ministru al Trasporturilor anunță angajări la viitoarea Companie Națională de Investiții Rutiere

Ministerul Transporturilor va demara angajări la viitoarea Companie Națională de Investiții Rutiere, structură care va gestiona proiectele mari de autostrăzi și drumuri expres, a anunțat joi ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, cu ocazia preluării mandatului.

”Vom operaționaliza noua Companie Națională de Investiții Rutiere care va gestiona proiectele mari de autostrăzi și drumuri expres. Vor începe angajările în curând și vor fi pe bune. Vreau să fie un loc unde inginerii, proiectanții, managerii de proiect, experții să fie mândri să lucreze”, a precizat Cătălin Drulă.

Potrivit Programului de guvernare, operaționalizarea Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere (CNIR) va fi realizată cu asistența tehnică a experților Băncii Europene de Investiții și a experților celei mai de succes companii similare din Europa și a celei de administrare a rețelei existente, prin eficientizarea și reformarea Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii din România (CNAIR).

Noul ministru al Transporturilor susține că este nevoie de creșterea capacității de a livra proiecte pentru România. ”Îmi doresc să convingem oameni capabili și pasionați să facă pasul către administrația publică și în același timp profesioniștilor din administrația actuală le spun că au partener în mine. Avem o oportunitate unică să dezvoltăm infrastructura în următorii ani, avem linii de finanțare solide, trebuie să construim și capacitatea instituțională pentru managementul acestor proiecte”, a adăugat Cătălin Drulă.

Viziunea sa pentru următorii 10 ani este dezvoltarea infrastructurii.

”Avem o viziune pe 10 ani şi avem o declaraţie de intenţie pe proiecte pentru că sunt trei lucruri esenţiale ca să putem realiza acest program, acest salt în dezvoltarea infrastructurii din România: banii, dacă nu sunt bani nu putem plăti facturile, în al doilea rând, capacitatea administrativă – degeaba semnezi 30 de contracte dacă nu am echipa care să poată să le deruleze – şi, în al treilea rând, priorităţile strategice, planul pe care îl avem s-a schimbat de foarte multe ori”, a conchis șeful de la Transporturi.

 

CITEȘTE ȘI:

CFR Călători suplimentează trenurile în perioada sărbătorilor de iarnă

Programul IMM Invest va fi prelungit până la 30 iunie 2021

Hyundai Motor a achiziţionat fosta fabrică General Motors din Sankt Petersburg

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Brașov - Bacău
Infrastructură

Contract semnat pentru finalizarea Studiului de Fezabilitatea al Autostrăzii Brașov – Bacău A13

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a semnat, vineri, cu...

Vâlcea
Infrastructură

Un pas înainte pentru modernizarea șoselei dintre Rm. Vâlcea și Autostrada Sibiu – Pitești

Executivul urmează să aprobe în ședința de vineri, prin Hotărâre de Guvern,...

Autostrada de Centură București
Infrastructură

Autostrada de Centură București. Sectorul dintre DN 4 și Autostrada A2 va fi deschis în iulie

Traficul rutier pe încă un sector din Autostrada de Centură București, între...

Podul peste Canal
Infrastructură

Cinci oferte pentru reparații capitale la Podul peste Canal de la Călărași, amplasat pe DN 3B

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a primit 5 oferte pentru...