Cu ocazia salonului Transpotec Logitec din Verona, Italia, cei de la Iveco prezintă varianta offroad Iveco Daily 4×4, care vine să completeze portofoliul noului model, care deja a primit titlul prestigios de ”International Van of the Year 2015”.
Noul Iveco Daily 4×4 va fi disponibil în două variante: Single Cab, oferită cu două lungimi de ampatament (scurt de 3.050 mm, respectiv lung de 3.400 mm) și Crew Cab, disponibilă doar cu ampatamentul lung și cu o cabină care permite transportul a până la 7 persoane.
De asemenea, Iveco Daily 4×4 este disponibil în două versiuni de masă totală autorizată: prima se încadrează la categoria N1, cu o masă totală autorizată de 3,5 tone, în timp ce a doua oferă capabilități crescute, având o masă totală autorizată de 5,5 tone. Iveco Daily 4×4 este disponibil și în variantă ”șasiu gol”, permițând customizări diverse, de la montarea unei supracabine de tip autorulotă sau pentru transportul pasagerilor (minibus) până la utilarea cu diverse dispozitive de lucru.
Cutia de viteze cu 6 trepte este cuplată la o cutie de transfer cu patru reductoare, astfel încât se pot oține 24 de trepte reduse. De asemenea, Iveco Daily 4×4 este dotat cu trei diferențiale blocabile, ceea ce îi permite vehiculului atacarea unor pante foarte abrupte și abordarea unui teren foarte dificil.
Noul Iveco Daily 4×4 promite, în plus, păstrarea calităților de fiabilitate și robustețe specifice gamei Daily, iar șasiul a fost optimizat special pentru a asigura rezistență în utilizarea intensivă în mediile dificile. De exemplu, partea frontală beneficiază de o bară metalică, din trei bucăți, iar bara spate poate plasată mai sus, pentru a spori capacitățile de trecere peste obstacole.
Iveco Daily 4×4 este motorizat de propulsorul F1C de 3,0 litri Heavy Duty, compatibil Euro VI. Dieselul în patru cilindri beneficiază de tehnologii moderne, precum sistem de injecție common-rail sau turbină cu geometrie variabilă, ceea ce îi asigură bune performanțe: 170 CP putere maximă și un cuplu maxim de 400 Nm. De asemenea, consumul și emisiile poluante sunt reduse semnificativ prin optimizarea sistemului de recirculare a gazelor arse (EGR) și a catalizatorului.
Sistemul de frânare constă din discuri pe față și tamburi pe spate, fiind similar pentru cele două variante, de 3,5 tone și 5,5 tone, iar din luna septembrie a acestui an, clienții vor putea opta și pentru sisteml de control al stabilității ESP.
Comentați?