”No matter what” este noul concept de comunicare și laitmotiv-ul sub care se vor desfășura, în 2021, activitățile de promovare ale Biroului Asigurătorilor de Autovehicule din România (BAAR).
Prin intermediul noului concept, BAAR își propune să comunice într-o manieră diferită, inovatoare și să ofere o nouă perspectivă – out of the box – asupra activității și obiectivelor sale, în relație cu publicul căruia i se adresează.
Potrivit BAAR, “No matter what” (indiferent de situație, orice ar fi, n.red.) este o expresie reprezentativă pentru abordarea și activitatea biroului, reflectă elementele cheie ale culturii organizaționale: realizarea obiectivelor asumate, atitudine proactivă, respingerea, refuzul limitărilor și constrângerilor.
Noul concept de comunicare exprimă filosofia organizației, bazată pe optimism și dorința de a depăși obstacolele și pe încrederea în forțele proprii.
“No matter what” este mai mult decât un simplu mesaj de marketing. Este o platformă de comunicare relevanta și reprezentativă care definește atitudinea proactivă a BAAR față de toate provocările momentului”, a arătat președintele BAAR, Mădălin Roșu.
Printre acțiunile ce vor fi desfășurate în acest an, sub umbrela noului concept de comunicare “No matter what” se numără Conferința Națională a BAAR, eveniment care va avea loc în format online în primul trimestru și în format combinat, cu prezentă fizică și online, în ultimul trimestru al anului 2021, realizarea unor analize privind piața asigurărilor de autovehicule, dezvoltarea unor noi facilităti ale bazei de date AIDA, acțiuni destinate massmedia precum și publicarea de comunicate de presă care vor marca repere importante din activitatea Biroului.
CITEȘTE ȘI:
Carantina în Ciorogârla (jud. Ilfov) se prelungește cu 14 zile
Cheltuielile eligibile din granturile pentru capital de lucru. Precizările Ministerului Economiei
În UE încep discuțiile oficiale privind instituirea unui certificat de vaccinare
Comentați?