Camioneta Renault Maxity poate fi de-acum echipată cu două noi motoare, ce dezvoltă 130, respectiv 150 CP.
Locul său preferat de joacă este orașul, iar sarcina utilă de 2681 kg îl recomandă ca fiind unul dintre cei mai capabili și robuști cărăuși din zonele urbane. Dacă adăugăm și lățimea de doar 1573 mm, respectiv raza de bracaj de numai 4,80 m, avem imaginea unei utilitare foarte manevrabile, capabile să se strecoare prin locuri strâmte.
Sarcinile sale preferate sunt livratea coletelor, transportul materialelor de construcții, depanările și colectarea deșeurilor. Și asta pentru că, din dorința de a încărca produse cât mai grele într-un spațiul limitat, tipic utilitarelor de oraș, francezii au montat o suspensie nouă pe puntea din spate. Dar nu s-au oprit aici: puteți opta pentru un kit de depanare în locul roții de rezervă și pentru un singur scaun de pasager, pentru a-i atinge atinge sarcina maximă.
Firește, nici șasiul n-a scăpat. El este replica celui al unui camion, la scară mică, conținând profile longitudinale în U și profile transversale ranforsate. Iar cum siguranța nu înseamnă doar robustețe, șoferul beneficiază de un larg câmp de vizibilitate, de 192°, și de prezența sistemului stabilitate electronică.
Și acum, motoarele. Noua serie Euro 6 DTI3 încorporează tehnologia anti-poluare SCR, care, injectează o soluție AdBlue în catalizatorul special de pe traseul evacuării. Iată de ce, noile motoare sunt prevăzute cu un rezervor suplimentar de AdBlue, de 17,5 litri, suficient pentru 8000 de km.
El se află în partea opusă rezervorului de motorină, pentru a fi evitate confuziile. Sistemul este asistat, iar șoferul este anunțat când rezervorul se golește. Mai mult, noile motoare beneficiază de un mod Eco de funcționare, care le permite să mențină economia de carburant, indiferent de apăsarea pedalei de accelerație.
Comentați?