Advertisement

Toth Ferenc, castigator mecanica auto
Home Administrare flote Service Mecanicul Anului 2019 în România este Endre Juhasz

Mecanicul Anului 2019 în România este Endre Juhasz

Ediția din 2019 a concursului Mecanicul Anului și-a desemnat câștigătorul: Endre Juhasz din Cluj. Finala competiției a fost organizată în Brașov și a avut la start peste 100 de mecanici auto. Clujeanul, care a câștigat secțiunea ”Diagnoză”, a plecat acasă cu marele premiu, un FIAT Tipo. 

Ediția 2019 a concursului Mecanicul Anului, devenit deja clasic printre pasionații lumii auto din România, a reunit peste 1.650 de meseriași, dar numai 100 au reușit să ajungă în finală. Dintre aceștia, cel mai pregătit s-a dovedit a fi clujeanul Endre Juhasz, care, la cei 31 de ai pe care-i are, a strâns deja o experiență de 10 ani în spate. În ultima probă a finalei, care presupunea o întrecere contra-cronometru pentru a identifica defecțiunile a două mașini identice, au rămas doar doi competitori. Deși niciunul nu a reușit să pornească, în final, motorul, Juhasz a fost cel care s-a apropiat cel mai mult de rezolvarea problemei, câștigând, astfel, marele premiu: un Fiat Tipo.

”Am venit anul trecut pentru prima oară la Mecanicul Anului și chiar dacă nu am câștigat, am rămas plăcut surprins de organizare. Anul acesta am mers pe premisa să încerc, să vedem ce se întâmplă. Nu mi s-a părut foarte greu, însă stresul și emoțiile m-au încurcat un pic. N-am făcut niciodată asta în fața a sute de oameni. Însă, în general, dacă dau de o problemă, nu contează cât îmi ia, nu mă opresc până nu-i dau de cap!”, a declarat câștigătorul.

Finala diagnoza

Mecanică Auto

La secțiunea Mecanică Auto au rămas, de asemenea, doar doi concurenți să lupte pentru cei 2.000 de euro puși la bătaie. Aici, orădeanul Toth Ferenc a reușit să schimbe o cutie de viteze DSG încadrându-se în limita de timp.

„Ediția de anul acesta a pus accentul pe partea tehnică. Întrebările au fost complexe, probele s-au prezentat într-o formă nouă și au intervenit mai multe etape eliminatorii. Piața de muncă în industria auto este într-un mare deficit de personal, iar acest concurs le oferă încredere tuturor participanților, chiar dacă nu ies câștigători. Învingătorii din anii trecuți mereu ne spun că după concurs văd lucrurile altfel și sunt recunoscuți în industrie” spune Ionuț Ion, membru al juriului și trainer al ACADEMIEI AUTO AD AUTO TOTAL. Alături de el, din juriu au făcut parte trainerii  Adrian Ilinescu, Cristian Ilie și Cristian Nunwailer, profesioniști care au la activ mii de ore de formare furnizate mecanicilor și diagnosticienilor din toată țara, și care specializează și traineri din Bulgaria, Marea Britanie sau Irlanda. Au retrăit emoțiile concursului, de data aceasta în calitate de arbitrii, și șase dintre câștigătorii edițiilor precedente ale concursului Mecanicul Anului.

AD Auto Total mulțumește sponsorilor oficiali Bosch, Castrol și Mann Filter, precum și partenerilor KYB, VALVOLINE, HENGST, SCHAEFFLER, ATE, ROMBAT, ELRING, Filters PURFLUX, TEXA, ZF AFTERMARKET și VARTA.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

iluminare
Service

Cum ajung mașinile să fie din ce în ce mai scumpe din cauza sistemului de iluminare

Un sondaj recent al asociației franceze de reparații auto SRA (Sécurité et...

Mașinile electrice
AsigurăriService

Mașinile electrice sunt implicate mai rar în accidente, dar reparația costă mai mult. Studii

Este mai puțin probabil ca mașinile electrice să fie implicate într-o coliziune...

service
AsigurăriService

UNSAR: Aproximativ 79% dintre şoferii păgubiţi ar apela la un service în contract cu asigurătorii

Aproximativ 79% dintre şoferii români păgubiţi ar apela la un service care...

POSA
Service

POSA: Consiliul Concurenţei trebuie să depună eforturi pentru crearea unei pieţe concurenţiale pe segmentul reparaţiilor auto

Consiliul Concurenţei trebuie să depună eforturi pentru crearea unei pieţe concurenţiale pe...