Advertisement

mca-grup-romanii-prefera-modele-mai-economice-usi-garaj-culori-standard-floteauto
Home Administrare flote MCA Grup: Românii preferă modele mai economice de uşi de garaj, în culori standard

MCA Grup: Românii preferă modele mai economice de uşi de garaj, în culori standard

Potrivit unei analize a MCA Grup, românii au cumpărat preponderent în 2014, ca şi în anii anteriori, uşi de garaj în culori standard, albe sau maro, preferând, totodată, modele mai economice.

Aproximativ 45% dintre uşile MCA instalate în ţară au fost albe sau maro, urmate în proporţie de până la 10% de argintiu, stejar auriu, nuc, dar şi gri antracit.

mca-grup-romanii-prefera-modele-mai-economice-usi-garaj-culori-standard-floteauto
Piaţa de uşi secţionale va avansa cu 5-10% în 2015

Pentru anul în curs, compania estimează un avans al pieţei de uşi secţionale de 5%-10%, prognoză fundamentată pe corelaţia cu evoluţia economică a ţării şi a unor indicatori relevanţi din sectorul de construcţii.

„Ne aşteptăm pentru acest an la o evoluţie bună pe zona rezidenţială a pieţei uşilor de garaj, luând în calcul doi indicatori. Unul este scăderea nesemnificativă, cu doar 0,3% în 2014, a numărului de autorizaţii de construire eliberate, respectiv 37.672. Practic, faţă de anul anterior s-a păstrat aproximativ acelaşi nivel, ceea ce ne face să credem că piaţa va rămâne cel puţin constantă. Achiziţia uşilor secţionale pentru închiderea garajelor vine la finalul ciclului de construcţie a caselor, astfel că ne bazăm previziunile pe anul în curs pe numărul de autorizaţii eliberate în anul anterior. Cel de-al doilea indicator luat în calcul este legat de trendul de creştere a numărului de case şi vile construite în defavoarea blocurilor de apartamente, mai exact ponderea caselor noi cu cel mult două etaje în numărul total de locuinţe livrate pe piaţa locală, în creştere în 2013 la 82%, un maxim al ultimilor şase ani (n.r.: date oficiale INS). Şansele să fie construite şi mai multe garaje sunt astfel în creştere”, a declarat Ciprian Oprea, directorul general al MCA, liderul pieţei de profil din România

Compania a încheiat anul 2014 cu afaceri de 7,5 milioane de euro, în uşoară scădere comparativ cu anul anterior, pe o piaţă care s-a menţinut la un nivel constant.

În linie cu previziunile MCA Grup, 30% din producţie s-a îndreptat către export, cifra de afaceri obţinută din livrări externe crescând cu 15% faţă de 2013.

Sub brandul MCA au fost comercializate anul trecut 4.500 de uşi secţionale, dintre care 1.500 de unităţi au fost livrate în afara graniţelor, în opt state. Cele mai mari volume au mers către Franţa, Belgia, Italia şi Bulgaria. Piaţa locală s-a menţinut la un nivel constant anul trecut faţă de anul anterior, la aproximativ 14.500 de uşi secţionale, clienţii orientându-se spre produse low cost.

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Flote Auto
Administrare flote

A apărut revista Flote Auto, octombrie 2024

A apărut numărul 104 al revistei FLOTE AUTO, octombrie 2024, cu un...

vehicule electrice
Administrare floteFlotă verde

6 sfaturi de conducere pe timp de iarnă pentru șoferii de vehicule electrice

Pe măsură ce frigul iernii revine, șoferii de vehicule electrice se confruntă...

stații de încărcare
Administrare floteFlotă verde

8 criterii pentru alegerea unei stații de încărcare pentru mașini electrice

Alegerea unei stații de încărcare pentru vehicule electrice este o decizie importantă...

flote
Administrare flote

Șapte elemente-cheie pentru flote eficiente. Soluții pentru reducerea costurilor

Eficiența unei flote de vehicule, similară eficienței afacerii, se concentrează pe creșterea...