Lucrările de reparaţii şi consolidare la Podul Constanţa sunt realizate fără închiderea totală a circulaţiei rutiere şi doar în cursul nopţii, când STB scoate de sub tensiune liniile de troleibuz şi tramvai.
Potrivit CFR, în cursul nopţii de 6 spre 7 decembrie s-a lucrat în zona centrală, la stâlpul nr.2, pentru demolarea mortarului şi a betonului de la nivelul soclului.
Compania de transport feroviar menţionează faptul că lucrările de reparaţii şi consolidare la podul de cale ferată situat pe magistrala feroviară Bucureşti – Constanţa, la km 4+327 (Pod Constanţa) se execută fără închiderea totală a circulaţiei rutiere, doar în cursul nopţii, timp de 2-3 ore, când STB scoate de sub tensiune liniile de troleibuz şi tramvai.
„CFR SA le recomandă conducătorilor auto să circule cu prudenţă, să respecte semnificaţia indicatoarelor rutiere montate temporar în zonă, aceste măsuri având drept scop menţinerea condiţiilor optime şi de siguranţă în traficul rutier, în perioada de desfăşurare a lucrărilor”, arată compania de transport feroviar.
Lucrările au început la jumătatea lunii iulie, fiind realizate de societatea Infra Systemproiect SRL.
Valoarea contractului este de 3,491 milioane de lei, fără TVA, iar durata este de opt luni, proiectare şi execuţie lucrări.
Deoarece acest pod feroviar reprezintă un obiectiv de utilitate publică având o importanţă deosebită atât pentru traficul feroviar, cât şi pentru cel rutier, compania anunţă că a analizat şi a stabilit împreună cu constructorul şi cu autorităţile locale abilitate un program de lucrări astfel încât, în perioada execuţiei, să nu intervină modificări majore de trafic în circulaţia rutieră.
CITEŞTE ŞI:
Consiliul Concurenţei va urmări ieftinirea carburanţilor după eliminarea supraccizei
CNAIR cere fonduri europene pentru Drumul Expres Brăila-Tulcea
Şoferii germani, nemulţumiţi de cheile auto convenţionale. Ce le pregăteşte Bosch
Comentați?