Autostrada A1
Home Infrastructură Licitaţie finalizată pentru Lotul 4 de pe Autostrada A1 Sibiu – Piteşti

Licitaţie finalizată pentru Lotul 4 de pe Autostrada A1 Sibiu – Piteşti

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat că a desemnat câştigătorul pentru proiectarea şi execuţia lotului 4 Curtea de Argeș – Tigveni de pe Autostrada A1 Sibiu – Piteşti.

„La o distanţă de 6 luni de la prima desemnare a câştigătorului, urmare depunerii de contestaţii şi plângeri, atât la CNSC, cât şi la Curtea de Apel Bucureşti, CNAIR a finalizat procesul de reevaluare a ofertelor dispus de CAB prin Hotărârea Civilă nr. 1230/2021 din data de 08.06.2021 pronunţată în Dosarul nr. 2548/2/2021. Ofertantul desemnat câştigător a rămas SC Porr Construct SRL, cu preţul de 1.678.873.121,77 lei, fără TVA”, precizează CNAIR.

Durata contractului este de 60 de luni, din care 16 luni perioada de proiectare şi 44 luni perioada de execuţie a lucrărilor. Perioada de garanţie a lucrărilor este de 60 de luni.

Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru Autostrada A1 Sibiu – Piteşti, Secţiunea 4: Tigveni – Curtea de Argeş, în lungime de 9,86 km. Una dintre lucrările principale ce urmează a fi realizate în cadrul acestui contract este construcţia unui tunel cu o lungime de 1.350 de metri.

„Semnarea contractului de achiziţie publică va fi posibilă după expirarea din nou a perioadei de depunere a eventualelor contestaţii şi, respectiv, după soluţionarea tuturor contestaţiilor/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire”, subliniază CNAIR.

Autostrada A1 Sibiu – Pitești, care va traversa judeţele Sibiu, Vâlcea şi Argeş, va avea o lungime de 122,11 km cu 71 de poduri, 58 de viaducte, 10 pasaje, 9 tuneluri si 8 noduri rutiere.

De-a lungul întregii șosele rapide Sibiu – Pitești se vor monta garduri înalte de 3 metri, care să nu permită accesul pe carosabil al animalelor mari, cum ar fi urșii.

Realizarea şoselei de mare viteză a fost divizată în 5 secţiuni și se estimează că va fi operațională în 2026.

 

CITEȘTE ȘI:

Sistem de navigație Duster, Sandero și Logan de la Falcon Electronics

Dacia Jogger, primul hibrid și cea mai lungă mașină din gama producătorului

Egiptul construiește o cale ferată paralelă cu Canalul Suez

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Autostrada Transilvania
Infrastructură

Cristian Pistol, CNAIR: Anul viitor se va circula pe 170 km din Autostrada Transilvania

Odată cu finalizarea secțiunii Suplacu de Barcău – Chiribiș, în lungime de...

Brănești
Infrastructură

Trafic deschis pe un sector din Centura Ocolitoare Brănești (jud Ilfov), pentru conexiunea cu A2

A fost deschisă circulația rutieră pe Centura Ocolitoare a localității Brănești (jud...

Zimbor
Infrastructură

Autostrada Transilvania. Circulația pe lotul Zimbor – Poarta Sălajului ar putea fi deschisă în 2026

Pe lotul Zimbor – Poarta Sălajului, lucrările au ajuns la un stadiu...

Autostrada Transilvania
Infrastructură

Autostrada Transilvania A3. În 2026, se va putea circula neîntrerupt între Târgu Mureș și Zimbor

Lucrările pe cele două viaducte de pe subsecțiunea Nădășelu – Mihăești parte...