Anul 2015 a fost unul favorabil pentru transportatori, care au investit fie în extinderea flotei, fie în reînnoirea ei, continuând însă să fie atenţi la cheltuieli. În aceste condiţii, Levente Gall, directorul de vânzări al WebEye România spune că au câştigat teren soluţiile telematice de management al flotelor, care s-au impus ca un instrument de reducere a costurilor operaţionale.
„2015 a fost indiscutabil un an interesant, care ne dă motive să fim optimişti în privinţa performanţei companiei în 2016. Am încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri cu 25% mai mare decât în anul precedent în condiţiile în care s-a constatat o deschidere a transportatorilor români către modernizare. Într-o lume dominată de globalizare, transportatorii nu pot fi competitivi dacă nu ţin pasul cu tehnologia şi din acest motiv ne aşteptăm ca soluţiile telematice să fie un „must have” în 2016 şi mai departe. Semnalele sunt încurajatoare”, subliniază Levente Gall, director de vânzări al WebEye România, companie specializată în dezvoltarea de soluţii telematice pentru transportatori.
Câştigarea de clienţi noi şi menţinerea portofoliului actual, precum şi extinderea echipei au
fost principalele provocări pentru WebEye în România anul trecut. La capitolul „realizări”,
compania menţionează, printre altele, parteneriatul cu firma EVW Holding, graţie căruia
clienţii EVW Holding pot beneficia de serviciile WebEye.
Tot în 2015, echipa WebEye România a implementat un proiect de anvergură pentru firma
LPX Trans. Acesta a presupus montarea, în Belgia, a echipamentelor telematice pe 85 de
camioane.
Operaţiunea din Belgia a fost un test pentru noi şi totodată o confirmare a faptului că avem o echipă solidă, capabilă să funcţioneze optim nu doar în ţară, ci şi în străinătate. Mobilitatea este foarte importantă atunci când ai de-a face cu clienţi ale căror flote auto sunt permanent în mişcare”, precizează Levente Gall.
În egală măsură, performanţa WebEye România a fost influenţată pozitiv de procesul de
integrare cu bursa de transport TimoCom. Astfel, datele furnizate de WebEye privind
localizarea şi urmărirea sunt integrate în sistemul TimoCom, ceea ce permite expeditorului
să urmărească statusul mărfii, pe toată durata transportului.
„Bursa TimoCom este o platformă importantă, care îi aduce faţă-n faţă pe transportatori
cu expeditorii. Aici cererea întâlneşte oferta, iar WebEye este parte a efervescenţei din
domeniul transporturilor”, adaugă directorul de vânzări al WebEye România Levente.
În România, WebEye a lansat anul trecut mai multe aplicaţii telematice, printre care:
DrivingStyle – care studiază şi evaluează stilul de şofat al angajaţilor; eControl – funcţia
care furnizează date în timp real despre numărul orelor de lucru şi repaus ale şoferilor;
eDownload – care permite descărcarea de la distanţă a datelor tahografului digital,
indiferent unde s-ar afla vehiculul.
În 2016, accesibilitatea soluţiilor telematice va creşte proporţional cu avansul tehnologiei.
„Trăim în epoca interconectivităţii, suntem la un click distanţă de partenerii de afaceri. Şi
anul acesta, cu siguranţă, accentul va cădea pe tehnologie. Accesul la cele mai moderne
soluţii IT vor face diferenţa între un business sustenabil şi unul care se luptă să
supravieţuiască. WebEye va continua să dezvolte soluţii în linie cu tendinţele mondiale din
IT, astfel încât clienţii noştri să performeze şi să fie competitivi”, a mai spus Levente Gall.
WebEye România în cifre:
- peste 7600 de unităţi active la finalul anului 2015
- 38 de angajaţi
- 2,5 milioane de euro cifră de afaceri în 2015
WebEye este prezentă în 12 ţări: Ungaria, România, Portugalia, Germania, Croaţia, Cehia, Slovacia, Polonia, Bulgaria, Slovenia, Serbia şi Rusia şi are peste 300 de angajaţi. Compania are în prezent peste 40.000 de abonaţi active. Dintre clienţii WebEye România amintim: Filip, Luar, International Transporte Popovici, Transcom, Fornetti Romania, PanKarpathia, Galassini Romania, Viator&Vektor, Rodbun, Havi Logistics, Smithfield.
Printre clienţii WebEye International se numărăr companiile: Spar, Schwarzmuller, Metro, Linde, Tesco, Sara Lee, British American Tobacco, Holcim, MF Cargo, Revesz Group, Waberer’s Szemerey, BHS Trans, Gebruder Weiss, DHL.
Comentați?