Grupul german UTA (Union Tank Eckstein GmbH & Co. KG), unul dintre cei mai mari furnizori de carduri de carburant şi de servicii din Europa, anunţă demararea operaţiunilor pe piaţa din România. Compania va deschide o sucursală în Bucureşti, cu o echipă dedicată.
Înfiinţată în 1963 in Kleinostheim/Main, Germania, UTA furnizează carduri full-service pentru transportatorii de mărfuri şi pasageri. Cardurile UTA asigură decontarea fără numerar pentru alimentarea cu carburant şi pentru servicii diverse în peste 51.000 de puncte de acceptare afiliate în 40 de ţări europene, precum şi decontarea taxelor de drum, servicii de reparaţii auto, asistenţă de urgenţă şi tractare şi multe alte servicii pentru vehicule comerciale.
În plus, UTA asigură servicii esenţiale cum ar fi rambursarea de TVA şi accize la motorină, prin care companiile de transport îşi optimizează fluxul de numerar.
UTA serveşte în prezent peste 81.000 de companii client şi a emis mai mult de 1 milion de carduri şi alte sisteme de decontare, pentru care asigură o reţea de acceptare foarte largă, cu staţii de alimentare echipate corespunzător pentru camioane, în toată Europa.
UTA are aproximativ 400 de angajaţi şi procesează lunar peste 3 milioane de tranzacţii cu cardurile. Cu o cifră de afaceri anuală de 3 miliarde de Euro în 2014, compania este deţinută în proporţie de 51% de familiile fondatoare, 34% de Grupul Edenred şi 15% de Daimler AG.
Cardurile şi serviciile UTA sund adresate atât operatorilor de flote de mari dimensiuni, cât şi celor cu flote de dimensiuni medii sau mici, pentru care cardurile asigură autonomie deplină în realimentarea cu carburanţi şi servicii auto pe întreg teritoriul european, eliminând dependenţa de un singur brand de staţii de benzină.
Companiile de transport pot obţine prin intermediul cardurilor şi serviciilor UTA economii importante în costurile cu realimentarea cu carburanţi. La fel de important, cardurile UTA aduc termene de plată mult îmbunătăţite pentru transportatori – printr-o singură factură bilunară pentru toate cheltuielile legate de vehicule, ce poate fi achitată în lei sau euro.
Mai mult, UTA Drive&Save®, soluţia de management al flotelor auto, le asigură transportatorilor control maxim asupra costurilor, cu raportări detaliate de cheltuieli, analize de consum şi sisteme de alertă timpurie ca instrumente de control.
România este o piaţă cu mare potenţial, există un număr mare de companii care efectuează transporturi de mărfuri şi pasageri, atât local, cât şi internaţional.
Transportatorii români au o reputaţie foarte solidă şi sunt competitivi pe piaţa europeană a transporturilor. Cum UTA este unul dintre cei mai mari furnizori europeni de carduri de carburant şi de servicii pentru transportatori, am urmărit cu interes dezvoltarea pieţei din România în ultimii ani.
În urma parteneriatului nostru cu grupul Edenred, care a achiziţionat un pachet de 34% din acţiunile UTA în 2014, am câştigat o poziţie unică în România şi am decis să ne bazâm pe experienţa Edenred, care este unul dintre cei mai puternici furnizori de servicii B2B pe piaţa locală, şi să demarăm operaţiuni directe în România.
Avem ambiţii mari în România şi vom dedica toate resursele necesare pentru a le îndeplini”, a afirmat Volker Huber, CEO al grupului UTA.
Cardurile UTA au o reţea largă de acceptare inclusiv în România, pe lângă alte 39 de ţări europene. Printre cele peste 430 de locaţii afiliate în România se numără OMV, MOL, Lukoil şi Gazprom, precum şi multe staţii de benzină independente.
„Bazându-ne pe cei peste 50 de ani de experienţă şi soliditate internaţională a grupului UTA, combinate cu leadership-ul în servicii B2B al Edenred în România, considerăm că UTA poate aduce servicii şi beneficii superioare pentru transportatorii români. Cardurile UTA asigură autonomie deplină pe întreg teritoriul european, eliminând dependenţa de un singur brand, pentru toate tipurile de transportatori comerciali: flote de dimensiuni medii şi mici, precum şi flote de mari dimensiuni. În România există aproximativ 30.000 de companii care prestează transporturi de mărfuri şi pasageri, iar obiectivul nostru este să devenim unul dintre furnizorii lor preferaţi în următorii 3 ani”, a declarat Vianney du Parc, Director General al Edenred România.
Comentați?