Home Administrare flote Service Ford Business Service Club

Ford Business Service Club

Ford vă pune la dispoziţie programul special Business Service Club (BSC), care este dedicat clienţilor de flotă şi include servicii profesioniste de întreţinere pentru maşinile companiei dumneavoastră, inclusiv intervenţii de natură mecanică şi reparaţii ori vopsitorie post-accident.

Programul BSC este o soluţie care garantează standarde de service înalte şi bine definite, menite să asigure atât mobilitatea vehiculelor dumneavoastră, cât şi asistenţa profesionistă. Business Service Club înseamnă intervenţii prompte şi eficiente,cu un efect vizibil asupra optimizării costurilor de utilizare ale parcului auto.

La Business Service Club poate participa orice client de flotă înregistrat în baza de date a Ford România, dupa semnarea contractului de furnizare de servicii cu un dealer Ford participant la program.

La înscrierea în program veţi primi un Card de Identificare a Vehiculului, pus la dispoziţie gratuit de către Ford România.

Principalele beneficii ale înscrierii în Business Service Club:

  • Utilizarea de piese originale Ford, respectând tehnologia de reparație şi timpii normați de manoperă;
  • Tarife preferenţiale pentru piese originale şi manoperă;
  • Selectarea tipului de program adecvat nevoilor dumneavoastră: Fără Grijă sau Alegerea Ta;
  • Mobilitate crescută, datorită unei flote de vehicule de schimb;
  • Flexibilitate în emiterea facturilor şi efectuarea plăţilor;
  • Acoperire națională;
  • Recepționer dedicat şi prioritate la preluarea în service.

Pentru mai multe informaţii despre program, vă rugăm să contactaţi dealerul dumneavoastră Ford.

(Articol publicat în revista AutoExpert Flote, mai 2014)

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Dacia
Service

Vehicul de înlocuire. Mobilitate 100% cu Dacia

Începând din luna iunie 2023, clienții Dacia ale căror vehicule sunt afectate...

reparații auto
AsigurăriService

9 din 10 români vor publicarea unor prețuri de referință pe piața de reparații auto

9 din 10 români (93%) consideră că ar fi benefică publicarea anuală,...

Service

Calea către service-uri auto incluzive

Un studiu recent al celor de la Castrol identifică cinci pași cheie...

RAR
Service

RAR: Conflictele dintre clienți și service-urile auto, la masa negocierilor

Registrul Auto Român (RAR) a implementat o soluție rapidă de rezolvare a...