Fii primul proprietar al acestui Mercedes-Benz SL 600 nou-nouț!

Mașina asta a fost cândva flagship-ul companiei germane, iar generația R129 a devenit un model clasic, râvnit de colecționari. Cu atât mai interesant este exemplarul Mercedes-Benz SL 600, scos recent la vânzare de Mercedes-Benz.
Mercedes-Benz SL 600

Îl pândeam în surprizele turbo. Surpriza cu numărul 159 era, de fapt, un Mercedes-Benz SL 500, cam prost decupat și postat pe un fundal portocaliu, dar, Doamne, cât am iubit-o! Și acum o am în patru exemplare!

Ce-i drept, era un model pentru Europa, iar acest Mercedes-Benz SL 600 este destinat pieței din State, așa cum ”semnalizează” semnalizările din față. Iar jantele AMG, împreună cu întregul ”AMG-Pack” fac toți banii! Apropo, câți bani? Păi filiala de vehicule clasice Mercedes-Benz din Irvine, California și-ar dori să primească 135.000 de dolari americani pe ea (aproximativ 123.000 de euro), adică mai mult cu 20.000 USD decât costă actualul SL 550 Roadster destinat pieței americane.

Mercedes-Benz SL 600

Ai plăti atâția bani pentru o mașină din 2001, sau te-ai orienta către fratele mult mai modern? Bine, nu mulți dintre noi suntem în pericolul de a alege greșit. Exemplarul Mercedes-Benz SL 600 a fost construit în ultimul an de fabricație (1989 – 2001) și, ca de altfel toate SL-urile, are plafon textil retractabil și hardtop detașabil. A, și a fost asamblat în Germania, la Bremen, deci lucru nemțesc, solid, de calitate, cu motor aspirat V12, așa cum se făceau odată!

Mercedes-Benz SL 600

 

Citește aici testul cu V 300 d 4Matic Exclusive de 239 CP!

”There’s no replacement for displacement”, spun americanii, și câtă dreptate au! Acest ”aspirat natural” de 6 litri produce 394 CP și accelerează SL-ul până la 100 km/h în 6,1 secunde, în timp ce viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h.

Mercedes-Benz SL 600

Se oprește producția lui S-Klasse Coupe și Cabrio?

Exemplarul are la bord numai 688 km, deci putem spune fără rezerve că este nou-nouț. Cât despre acte, vine însoțit de Declarația de Origine de la dealerul Mercedes-Benz, care atestă că ești primul proprietar al mașinii, la aproape două decenii după ce a fost asamblată! Merită investiția? Foarte probabil, da, din moment ce este versiunea de top SL (fără a le considera și pe AMG-uri) și va deveni curând un model vânat de colecționari.

Iar eu încă am cele patru exemplare de SL 500 decupate prost și printate pe fond portocaliu…

via carbuzz

Adaugati comentariu