EVW Holding implementează soluţiile telematice WebEye pentru administrarea flotelor DAF

EVW Holding, importator unic DAF în România, a încheiat un parteneriat cu furnizorul de soluţii telematice WebEye, cu scopul reducerii cheltuielilor de administrare a flotelor DAF. Astfel, toate vehiculele din flota demo a EVW Holding vor fi dotate cu unităţi de bord WebEye.
evw-holding-implementeaza-solutiile-telematice-webeye-pentru-administrarea-flotelor-daf-floteauto

EVW Holding se alătură dealerilor europeni DAF în campania „Să conducem pentru viitor”, ale cărei priorităţi sunt protecţia mediului şi aplicarea celor mai bune practici în materie de sustenabilitate.

Concret, prin parteneriarul cu WebEye, 50 de vehicule DAF Euro 6 au fost echipate cu sisteme telematice de ultimă generaţie care furnizează utilizatorilor informaţii esenţiale privind modul în care sunt exploatate vehiculele. În final, administratorul flotei primeşte un set de soluţii pentru raţionalizarea cheltuielilor legate de sarcinile de transport.

“Parteneriatul cu WebEye România a fost o alegere firească pentru noi, mai ales că DAF colaborează deja cu WebEye Ungaria. Suntem convinşi că soluţiile furnizate de ei vor adăuga valoare business-ului nostru, mai ales în contextul demarării campaniei „Să conducem pentru viitor”, prin care ne implicăm în promovarea unui mediu de lucru sustenabil în domeniul transporturilor europene, a declarat Adrian Gorcea, Country Manager – New Trucks Sales, EVW Holding.

„Un business modern înseamnă deschidere către inovaţie, preocupare constantă pentru optimizarea resurselor şi respect pentru mediul înconjurător. Am găsit în EVW Holding un partener care, asemeni nouă, împărtăşeşte aceste valori şi credem, aşadar, că avem soluţiile ideale pentru a răspunde pretenţiilor unei flote moderne, cum este cea de vehicule DAF”, a spus Levente Gall, director de vânzări WebEye România.

Identificarea costurilor ascunse

Conducerea necorespunzătoare a vehiculului creşte considerabil cheltuielile de exploatare şi determină uzarea timpurie a diferitelor piese. Utilizarea improprie a ralantiului, de exemplu, creşte gradul de încărcare cu funingine a sistemului de post-tratare a gazelor de evacuare, alegerea incorectă a turaţiei provoacă uzarea timpurie a motorului, neutilizarea rulării libere, a frânei de motor, respectiv a retarderului necesită schimbarea frecventă a componentelor sistemului de frânare şi a anvelopelor. În consecinţă, creşte consumul mediu al vehiculelor pe de o parte, ceea ce se reflectă în cheltuieli de combustibil mai mari pe nota de plată a firmelor de transport, pe de altă parte reparaţiile devin din ce în ce mai dese.

evw-holding-implementeaza-solutiile-telematice-webeye-pentru-administrarea-flotelor-daf-floteautoCu ajutorul serviciului WebEye dezvoltat pentru a susţine campania DAF „Să conducem pentru viitor” pot fi identificate şi analizate costurile ascunse care decurg din obiceiurile de condus ale şoferilor. Serviciul analizează în primul rând poziţia pedalei de acceleraţie, utilizarea tempomatului şi a intarderului, alegerea turaţiei, modul şi frecvenţa frânărilor, distribuţia cuplului, respectiv rularea din inerţie, deoarece acestea sunt cele mai importante criterii de analiză a performanţei şoferilor, toţi aceşti factori determinând aproximativ două treimi din cheltuielile firmelor de transport.

Datele culese pe parcursul analizelor arată pentru fiecare şofer domeniul în care are nevoie de instruire pentru a-şi dezvolta aptitudinile, iar firmele de transport pot propune cursuri de conducere prin intermediul cărora pot fi dezvoltate pe termen lung diferite stiluri de condus în concordanţă cu diverse condiţii de mediu.

Un alt aspect la fel de important în dezvoltarea serviciului de analiză a stilului de condus a fost ca sistemul să realizeze pentru conducerea firmei un sistem de notare, respectiv un raport şi o analiză referitoare la întreaga flotă auto prin intermediul cărora pot fi monitorizate permanent atât dezvoltarea aptitudinilor şoferilor, cât şi eficienţa cursurilor de formare. Mai mult, sistemul uşurează munca persoanelor responsabile de organizarea transporturilor deoarece permite identificarea şoferului celui mai potrivit pentru realizarea unei anumite sarcini de transport pe baza abilităţilor sale, astfel optimizându-se şi organizarea transporturilor.

 

 

Adaugati comentariu