DPD România are un plan investiţional de 10 milioane de euro

2014 a fost un an bun pentru întreaga piaţă de curierat, care a continuat să crească. Mutările din piaţă, investiţiile realizate de către jucători, dar şi amploarea fenomenului de e-commerce au oferit pieţei un caracter foarte dinamic, făcând-o mai atractivă.



dpd-romania

Compania de curierat care a înregistrat cea mai mare creştere financiară în 2013 a fost DPD România, companie care la începutul anului a raportat afaceri de  64,8 milioane euro, cu 43% mai mult decât în 2012, livrând circa 4 milioane de  colete în 2013.

DPD a continuat şi în 2014 să investească în tehnologii şi servicii, rezultatele din primul trimestru menţinând compania pe un trend de creştere.

Cu peste un milion de colete livrate de la începutul anului, DPD a încheiat primul semestru cu o creştere de 31% faţă de perioada similară din 2013. Principalii factori de creştere au fost atragerea de noi clienţi din toate segmentele de business, creşterea volumelor de transport ale clienţilor existenţi, naţionali şi internaţionali, precum şi solicitările pentru soluţiile de logistică pe care DPD le oferă în Europa, ajutată de reţeaua rutieră, cea mai dezvoltată de pe continent.

dpd-romania-investiti-piata-curierat-floteauto
DPD România efectuează livrări în peste 230 de ţări

DPD doreşte să îşi întărească poziţia pe piaţa de curierat din Balcani şi, până în 2020, ţinteste statutul de lider în curierat şi servicii logistice integrate în regiune. Acest lucru va fi posibil prin preluarea DPD România de către Speedy Bulgaria, care a devenit astfel acţionar unic al DPD România şi DPD Bulgaria, ambele fiind subsidiare ale grupului francez La Poste. În urma acestor tranzacţii, DPD România are un plan investiţional de 10 milioane de euro în tehnologie, depozite, flotă, echipamente noi şi personal, astfel încât să atingă obiectivele ambiţioase propuse pentru următorii 6 ani.

Urmărind noul trend al cererii pentru livrări internaţionale, DPD a lansat, la sfârşitul verii, un serviciu unic pe piaţă: DPD Classic Bulgaria, serviciu care unifică piaţa din România şi cea din Bulgaria prin oferirea de tarife şi timpi de livrare identici.

Comercianţii încep să înţeleagă faptul că ţări precum Bulgaria, Ungaria, Polonia, etc. pot fi pieţe de desfacere care să genereze creştere de business atât cantitativ, cât şi calitativ.

După finalizarea procesului de modernizare a hub-urilor şi mărirea suprafeţei depozitelor cu 30%-40% în fiecare oraş, a demarat pregătirile pentru Black Friday şi Sărbătorile de iarnă, perioade în care volumele de livrări cresc exponenţial în comparaţie cu o zi obişnuită. Flota şi personalul au fost suplimentate, DPD bazându-se pe 500 de curieri, iar programul de lucru a fost extins.

În acelaşi timp, DPD a apelat la un program de traininguri riguroase, pentru a se asigura că tot personalul îndeplineşte standardele şi procedurile companiei. Black Friday 2014 a fost un succes, volumele de livrări crescând cu de 2,5 ori faţă de perioada anterioară evenimentului.

DPD România este activă pe piaţa locală din 2008, prin preluarea Pegasus,prima companie de livrări urbane din România, înfiinţată în 1997. Din iunie 2011, DPD România se află 100% în proprietatea GeoPost.

În prezent, DPD România se numără printre primele 5 companii de curierat rapid şi coletărie din România, cu peste 500 de angajaţi (inclusiv francize), 72 depozite şi 15.000 de colete livrate zilnic.

DPD România are o acoperire naţională în proporţie de 100% şi efectuează livrări în peste 230 de ţări din întreaga lume. Cifra de afaceri a DPD România în anul 2013 a fost de 64,8 milioane de lei, în creştere cu 43% faţă de anul 2012.

(Articol publicat în revista AutoExpert Flote, decembrie 2014)

Adaugati comentariu