Documentația tehnică pentru VO Baia Mare a fost lansată în licitație

Consiliul Județean Maramureș a lansat licitația pentru realizarea studiului de fezabilitate destinat construcției Variantei Ocolitoare a municipiului Baia Mare, valoarea contractului fiind de 2,46 milioane de lei.
Baia Mare

Potrivit CJ Maramureș, proiectul are ca scop realizarea variantei de ocolire a municipiului Baia Mare pe relația vest – sud – est, conectarea acesteia cu Drumul de mare viteză Baia Mare – Suceava și cu Drumul expres Satu Mare – Baia Mare, precum și fluidizarea fluxului de trafic de tranzit în și dinspre DN 1C (E58) Dej – Baia Mare, DN 1C (E58) Baia Mare – Halmeu (S M), DN 18 Baia Mare – Sighetu Marmației – Borșa – Iacobeni, DN 18B Baia Mare – Tg Lăpuș – Dej, DJ 182B Baia Mare – Șomcuta Mare, care reprezintă căile principale de intrare/ieșire din zona metropolitană a municipiului.

”Astfel se urmărește asigurarea infrastructurii de bază necesară cererii de transport în creştere, prin realizarea unei căi de transport rutier de centură, ocolind municipiul Baia Mare. Pe lângă importanța sa națională, Varianta de ocolire va deservi în condiții bune, traficul de tranzit internațional, de mărfuri și persoane de pe teritoriul României. În funcție de stadiul reabilitării drumurilor naționale și județene sau in curs de reabilitare, prin intermediul acestor drumuri reabilitate, Varianta de ocolire poate primi și distribui trafic rutier prin nodurile sale”, au explicat reprezentanții CJ Maramureș.

Șoseaua, cu o lungime de 31,8 km, va avea intrarea din satul Buşag, iar ieşirea, din oraşul Baia Sprie, fiind prevăzută cu mai multe noduri şi pasaje rutiere.

În final, șoseaua va fi realizată din fonduri nerambursabile şi executată de CNAIR.

Contractul pentru elaborarea documentației tehnice cuprinde următoarele etape principale:

  • Etapa I-a – Elaborare, predare și avizare CTE-CNAIR a studiului de fezabilitate și a tuturor documentelor necesare realizării proiectului,
  • Etapa a II-a – Adaptare a documentației SF la cerințele finanțatorului (întocmire documentație suport, asigurarea asistenței tehnice către beneficiar) pentru depunerea și aprobarea cererii de finanțare.

În criteriul de atribuire, prețul are o pondere de 40%, abordarea propusă pentru implementarea proiectului, resursele utilizate, încadrarea în timp, succesiunea şi durata activităţilor propuse – 20%, iar experiența experților cheie – 40%.

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 29 iunie 2021.

”În cazul în care două sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc, cu punctaje egale, departajarea se va face având în vedere punctajul obţinut la factorii de evaluare în ordinea descrescătoare a ponderilor acestora. În situaţia în care egalitatea se menţine, autoritatea contractantă are dreptul să solicite noi propuneri financiare, şi oferta câştigătoare va fi desemnată cea cu propunerea financiară cea mai mică”, a precizat autoritatea contractantă.

 

CITEȘTE ȘI:

CNSU a actualizat lista ţărilor cu risc epidemiologic ridicat. Care sunt condițiile de intrare în România

Flotă de 115 autoturisme în leasing operațional pentru compania Distribuție Energie Electrică România

Austria elimină măsura autoizolării pentru români. Documentele solicitate

 

 

Adaugati comentariu