Advertisement

DN 1
Home Infrastructură DN 68A Margina – Holdea intră in reabilitare timp de 2 luni

DN 68A Margina – Holdea intră in reabilitare timp de 2 luni

Începând de luni, începe „reabilitarea unuia dintre cele mai proaste drumuri pe care românii îşi rup maşinile”, respectiv DN 68A Margina – Holdea, ruta de ocolire a bucăţii lipsă din A1 Sibiu – Nădlac, a anunțat ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă.

„De luni, schimbăm viteza la reabilitarea unuia dintre cele mai proaste drumuri pe care românii îşi rup maşinile – DN 68A Margina – Holdea, ruta de ocolire a bucăţii lipsă din A1 Sibiu – Nădlac. Până acum, acest drum extrem de aglomerat a fost peticit şi reparat superficial. Planul este ca, pe cei mai afectaţi 5,3 km care arată acum ca după bombardament, carosabilul să fie refăcut complet, inclusiv fundaţia. Vorbim despre refacerea acesteia până la un metru în profunzime cu balast, piatră spartă, geocompozit anti-fisură şi 3 straturi de asfalt. Pe alţi 5 km pe care nu sunt probleme la fundaţie se va aşterne covor asfaltic. Important: traficul pe secţiunea respectivă va fi restricţionat timp de 2 luni pentru vehiculele mai grele de 7,5 tone. Am luat această măsură pentru a putea implementa un grafic accelerat de lucrări”, a precizat ministrul.

Acesta a adăugat că, în urma consultărilor dintre Ministerul Transporturilor, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) şi transportatori, aceştia au agreat folosirea următoarelor rute alternative:

  • A1 Nod Balinţ – A6 Lugoj – DN 6 Lugoj – DN 6 Caransebeş – DN 68 Caransebeş – DN 68 Haţeg – DN 66 Haţeg – DN 66 Simeria – A1 Simeria
  • A1 Nădlac – A1 Arad – A11 Arad – DN 7 Arad – DN 7 Ilia – A1 Ilia.

„După finalizarea lucrărilor care pornesc pe 10 mai şi durează 2 luni, vom avea în sfârşit un DN68A decent. Dar asta nu e de ajuns: în paralel, îi dăm bice şi cu finalizarea ‘găurii’ de 13 km din A1, între Margina şi Holdea – săptămâna viitoare vor fi depuse ofertele în cadrul licitaţiei pentru proiectare şi execuţie”, a conchis Cătălin Drulă.

 

CITEȘTE ȘI:

Începe actualizarea Studiului de Fezabilitate pentru Autostrada Tg. Neamț – Iași – Ungheni

Fonduri europene pentru 9 noduri rutiere pe autostrazile A1, A2 și A3

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Caransebeş - Lugoj
Infrastructură

Câștigător desemnat pentru proiectarea drumului de mare viteză Caransebeş – Lugoj

CNAIR a desemnat, miercuri, câştigătorul contractului pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru...

Podul peste Prut
Infrastructură

Constructor desemnat pentru Podul peste Prut de la Ungheni, parte din Autostrada Unirii A8

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a desemnat societatea Ness Proiect...

Craiova - Filiaşi
Infrastructură

Primul lot al Autostrăzii Craiova-Filiaşi va fi scos la licitație

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis, luni, la...

București - Giurgiu
Infrastructură

CNIR pregătește licitația pentru proiectarea drumului de mare viteză București – Giurgiu

Caietul de sarcini pentru Autostrada/Drum Expres București – Giurgiu, etapa studiului de...