Advertisement

DN 1
Home Infrastructură DN 68A Margina – Holdea intră in reabilitare timp de 2 luni

DN 68A Margina – Holdea intră in reabilitare timp de 2 luni

Începând de luni, începe „reabilitarea unuia dintre cele mai proaste drumuri pe care românii îşi rup maşinile”, respectiv DN 68A Margina – Holdea, ruta de ocolire a bucăţii lipsă din A1 Sibiu – Nădlac, a anunțat ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă.

„De luni, schimbăm viteza la reabilitarea unuia dintre cele mai proaste drumuri pe care românii îşi rup maşinile – DN 68A Margina – Holdea, ruta de ocolire a bucăţii lipsă din A1 Sibiu – Nădlac. Până acum, acest drum extrem de aglomerat a fost peticit şi reparat superficial. Planul este ca, pe cei mai afectaţi 5,3 km care arată acum ca după bombardament, carosabilul să fie refăcut complet, inclusiv fundaţia. Vorbim despre refacerea acesteia până la un metru în profunzime cu balast, piatră spartă, geocompozit anti-fisură şi 3 straturi de asfalt. Pe alţi 5 km pe care nu sunt probleme la fundaţie se va aşterne covor asfaltic. Important: traficul pe secţiunea respectivă va fi restricţionat timp de 2 luni pentru vehiculele mai grele de 7,5 tone. Am luat această măsură pentru a putea implementa un grafic accelerat de lucrări”, a precizat ministrul.

Acesta a adăugat că, în urma consultărilor dintre Ministerul Transporturilor, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) şi transportatori, aceştia au agreat folosirea următoarelor rute alternative:

  • A1 Nod Balinţ – A6 Lugoj – DN 6 Lugoj – DN 6 Caransebeş – DN 68 Caransebeş – DN 68 Haţeg – DN 66 Haţeg – DN 66 Simeria – A1 Simeria
  • A1 Nădlac – A1 Arad – A11 Arad – DN 7 Arad – DN 7 Ilia – A1 Ilia.

„După finalizarea lucrărilor care pornesc pe 10 mai şi durează 2 luni, vom avea în sfârşit un DN68A decent. Dar asta nu e de ajuns: în paralel, îi dăm bice şi cu finalizarea ‘găurii’ de 13 km din A1, între Margina şi Holdea – săptămâna viitoare vor fi depuse ofertele în cadrul licitaţiei pentru proiectare şi execuţie”, a conchis Cătălin Drulă.

 

CITEȘTE ȘI:

Începe actualizarea Studiului de Fezabilitate pentru Autostrada Tg. Neamț – Iași – Ungheni

Fonduri europene pentru 9 noduri rutiere pe autostrazile A1, A2 și A3

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Sânmartin
Infrastructură

1 mld. de lei pentru reabilitarea a 42 km din Autostrada București – Pitești. Lucrările vor dura 48 de luni

Guvernul a aprobat, joi, proiectul de reabilitare şi aducere la o stare...

Focșani - Brăila
Infrastructură

Realizarea Drumului Expres Focșani – Brăila va costa 5,5 miliarde de lei

Consiliul Tehnico Economic (CTE) al CNAIR a avizat indicatorii necesari construcției Drumului...

Timişoara Vest
Infrastructură

Cinci oferte pentru construcția Variantei Ocolitoare Timişoara Vest

Cinci oferte au fost depuse pentru proiectarea şi executarea lucrărilor de construire...

Cristian - Ghimbav
Infrastructură

Cât va costa sectorul Cristian – Ghimbav, parte din Autostrada București – Brașov

Guvernul a aprobat, marți, indicatorii tehnico – economici pentru sectorul Cristian –...