Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) și Ministerul Transporturilor au încheiat contractului de finantare pentru proiectul „Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Execuție pentru realizarea a 9 noduri rutiere pe autostrăzile A1, A2, A3” în vederea obținerii fondurilor europene alocate prin POIM 2014-2020.
Potrivit CNAIR, rezultatele așteptate ale proiectului sunt:
– Pachet nr. 1 – Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție privind realizarea a 6 noduri rutiere pe autostrăzile A1 si A3 , în zona de Vest a României:
- Nod rutier: A1 (km 326+155)-DJ704 (Cugir)
- Nod rutier: A1 (km 362+813) – DC129 (Sântuhalm)
- Nod rutier: A1 (km 485+030_ – DJ609 E (Recaș)
- Nod rutier: A1 (km km 450+210) – DJ 609 (Bethausen)
- Nod rutier: A1 (km 528+509) – DJ 682G (Cruceni)
- Nod rutier: A3 (km 39+940) – DN 1P (Spinuș).
– Pachet nr. 2 – Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție privind realizarea a 3 noduri rutiere pe autostrăzile A1, A2, A3, in zona de Sud–Est a României:
- Nod rutier Autostrada A1 km 73+100 cu DJ 702F la Ionești
- Nod rutier Autostrada A2 km 90+100 cu DJ 306 si DN3A la Dragoș Vodă
- Nod rutier Autostrrada A3 km 36+700 cu DJ 101C la Gruiu (Sector București – Ploiești).
Valoarea totală a proiectului este de 4.43 milioane de lei, din care 85% reprezintă contribuția Uniunii Europene din Fondul de Coeziune – 3.194.819,44 lei, 15%, contribuția naționalăe – 563.791,66 lei, restul de 671.975,46 lei fiind cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.
Durata proiectului este de 25 luni, respectiv între data 1.12.2020 și 31.12.2022, la care se adaugă, dacă este cazul, și perioada de desfășurare a activităților proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanțare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor.
CITEȘTE ȘI:
Barometrul trimestrial Coface: SUA conduce revenirea globală
Germania ar putea pierde 200.000 de locuri de muncă în contextul electrificării vehiculelor
Comentați?