Advertisement

Corbeanca
Home Infrastructură Începe construcția Lotului 2 de pe Autostrada de Centură București Nord

Începe construcția Lotului 2 de pe Autostrada de Centură București Nord

Construcția Lotul 2 Corbeanca – Afumați de pe Autostrada de Centură București Nord începe în această, antreprenor fiind Asocierea SA&PE Construct – Spedition UMB – Tehnostrade

”Supravegherea aeriană a șantierului, pe care o realizăm permanent în parteneriat cu INCAS, arată
că, în acest moment, constructorul român are pregătite stocuri de materiale și de elemente
prefabricate pentru începerea lucrărilor:grinzi poduri: 428 bucăți prefabricate podețe: 320 bucăți
balast: 400.000 mc, armătură: 3.258 t”, a precizat ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.

Lotul 2 are o lungime de 19 km și traversează teritoriile administrative ale localităților Corbeanca, Balotești, Tunari, Dascălu, Ștefăneștii de Jos și Afumați.

Potrivit contractului, constructorul trebuie să finalizeze lucrările în vara anului 2024.

Pe acest lot urmează să fie realizat 9 pasaje, două poduri (peste râul Moștiștea și râul Pasărea), un nod rutier la intersecția cu DN 1 București – Ploiești, un nod rutier la intersecția cu A3 București – Brașov, o parcare de scurtă durată, un spațiu de servicii și un Centru de Întreținere și Control.

Autostrada de Centură Bucureşti Nord (49,57 km) este împărțită în patru loturi:

Lotul 1 Dragomirești – Corbeanca (17,5 km) – proiectarea și execuția este realizată de Pizzarotti & C SpA Italia S.p.A.- Retter Projectmanagement. Deschiderea circulației este prevăzută pentru 2025.

Lotul 2 Corbeanca-Afumați (19 km) – proiectarea și execuția este realizată de SA&PE Construct – Spedition UMB – Tehnostrade. Deschiderea circulației este prevăzută pentru 2024.

Lotul 3 Afumaţi-Pantelimon (8,6 km) – ofertele sunt în faza de reevaluare ca urmare a deciziei Curții de Apel București. Oferta constructorului turc IC Ictaș Inșaat Sanayi ve Ticaret AŞ, declarată câștigătoare în decembrie 2021, a fost contestată.

Lotul 4 Pantelimon – A2 (5 km) – proiectarea și execuția este realizată de SA&PE Construct – Spedition UMB – Tehnostrade. Deschiderea circulației este prevăzută pentru 2024.

Construcția Autostrăzii de Centura București A0 (101 km) este divizată în două secțiuni, semi-inelul de nord (Autostrada de Centură București Nord) și semi-inelul de sud (Autostrada de Centură București Sud).

 

 

CITEȘTE ȘI:

Consiliul Concurenței a publicat prețurile medii la carburanți practicate de lanțurile de benzinării

Se relansează licitația pentru sectorul Chiribiș – Biharia, parte din A3. A patra oară-i cu noroc?

 

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Caransebeş - Lugoj
Infrastructură

Câștigător desemnat pentru proiectarea drumului de mare viteză Caransebeş – Lugoj

CNAIR a desemnat, miercuri, câştigătorul contractului pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru...

Podul peste Prut
Infrastructură

Constructor desemnat pentru Podul peste Prut de la Ungheni, parte din Autostrada Unirii A8

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a desemnat societatea Ness Proiect...

Craiova - Filiaşi
Infrastructură

Primul lot al Autostrăzii Craiova-Filiaşi va fi scos la licitație

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis, luni, la...

București - Giurgiu
Infrastructură

CNIR pregătește licitația pentru proiectarea drumului de mare viteză București – Giurgiu

Caietul de sarcini pentru Autostrada/Drum Expres București – Giurgiu, etapa studiului de...