Advertisement

lotul Biharia-Borş
Home Infrastructură CNAIR a cerut bani europeni pentru DN 28B Tg. Frumos – Botoşani

CNAIR a cerut bani europeni pentru DN 28B Tg. Frumos – Botoşani

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a depus cererea de finanţare nerambursabilă pentru modernizare DN 28B Târgu Frumos – Botoşani, pe o lungime de 71 de km.

Fondurile ar putea fi obţinute prin Programul Operaţional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare 2 – Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil şi eficient, Componenta 1, Obiectiv Specific 2.2 – Apel de proiecte pentru Dezvoltarea Infrastructurii Rutiere – proiecte noi de investiţii, Operaţiunea – Creşterea accesibilităţii zonelor cu o conectivitate redusă la infrastructura rutieră a TEN-T.

Rezultatele aşteptate ale proiectului sunt :

  • reabilitarea a 71,512 km de drum;
  • construcţia unui pod nou;
  • modernizarea unui număr de 8 poduri.

Valoarea totală a proiectului este de 391,7 milioane de lei, din care 85% contribuţia Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regională – 280,3 milioane de lei, 15% contribuţia naţională – 49, 5 milioane de lei, restul de 61, 9 milioane de lei reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

La începutul lunii iulie 2019, CNAIR a anunţat că au fost depuse trei oferte pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor de modernizare a DN 28B Târgu Frumos – Botoşani.

Oferte au fost depuse de:

  • Asocierea Aqua Parc – Mavgo Holding – Vahostav SK – Trameco;
  • Asocierea Autotehnorom – Eky Route – OPR Asfalt – Obras Publicas y Regadios – Evalcons Tech;
  • Asocierea Danlin XXL – Hydrostroy – VDH (Vodstroi 98) – TPF Inginerie – Simpa Consult – Routte-Construct.

CNAIR este la a doua licitaţie pentru modernizarea DN 28B, în condiţiile în care la prima încercare a respins toate ofertele, pe care le-a considerat neconforme

În decembrie 2017, Guvernul a aprobat indicatorii tehnico-economici pentru modernizarea DN 28B Tg. Frumos – Botosani, iar comisiile reunite de buget-finante ale Parlamentului au aprobat, ulterior, amendamentul adus Legii bugetului, prin care se aloca finanţarea necesară, în 2018, pentru lucrările de reabilitare.

Apoi, au fost contractate, de la societatea Rutier Conex XXI Bacău, serviciile de proiectare pentru elaborarea documentaţiei tehnice, iar în mai 2018 a fost lansat anunţul de participare la licitatia pentru proiectarea si executia lucrarilor. Termenul limita de depunere a ofertelor din partea constructorilor a fost data de 25 iunie.

Durata contractului este de 29 de luni, din care 5 luni perioada de proiectare şi 24 de luni perioada de execuţie. De asemenea, perioada de garanţie a lucrărilor este de 5 ani şi poate fi majorată de ofertanţi până la maxim 8 ani.

 

CITEŞTE ŞI:

Ministerul Fondurilor Europene îşi caută benzinar

Rabla Plus pentru persoane fizice, suplimentat cu 15 mil. lei

Ministrul Transporturilor, implicat într-un accident auto

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Caransebeş - Lugoj
Infrastructură

Câștigător desemnat pentru proiectarea drumului de mare viteză Caransebeş – Lugoj

CNAIR a desemnat, miercuri, câştigătorul contractului pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru...

Podul peste Prut
Infrastructură

Constructor desemnat pentru Podul peste Prut de la Ungheni, parte din Autostrada Unirii A8

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a desemnat societatea Ness Proiect...

Craiova - Filiaşi
Infrastructură

Primul lot al Autostrăzii Craiova-Filiaşi va fi scos la licitație

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis, luni, la...

București - Giurgiu
Infrastructură

CNIR pregătește licitația pentru proiectarea drumului de mare viteză București – Giurgiu

Caietul de sarcini pentru Autostrada/Drum Expres București – Giurgiu, etapa studiului de...